با افتتاح این پروژه دریچه ای به اهواز نوین گشوده شد

با افتتاح این پروژه دریچه ای به اهواز نوین گشوده شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز غلامرضا شانه سازان روز سه شنبه ۱۷ خردادماه در آیین افتتاحیه بلوار شهید کیهانی اظهار کرد: این پروژه ها و افتتاح آن ها دریچه ای به روی اهواز نوین می گشاید، شهروندان کمپلو سال ها در انتظار تسهیل در تردد و مسیرهای دسترسی خود بودند، با افتتاح این پروژه دسترسی این منطقه سریع تر و کوتاه تر شد.

وی افزود: منطقه ای که در آن هستیم و پروژه بلوار شهید مدافع حرم محمد کیهانی اهواز جدید با طراحیِ جدید و بر اساس اصول مهندسی و شهرسازی در آینده در اهواز ساخته می شود.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: تحولات این منطقه نوید خوبی برای شهر است، ضمن قدردانی از مدیریت شهری در دوره قبل، این اتفاقات آغازی از تلاش و خدمت از شورا و شهردار جدید است، امیدواریم چنین پروژه هایی ادامه داشته و در هفته ها و ماه هایی آینده خبرهای خوبی برای اهواز شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: مایه افتخار است که این این بلوار به عنوان شهید مدافع حرم نام گذاری شده است چرا که کشور ما برای محور مقاومت هزینه کرده و نتیجه آن آرامشی است که در حال حاضر داریم چنین نامگذاری هایی کمترین تلاش برای قدردانی از این شهدای بزرگوار است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات