آرش فولادیان: 40 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری گرگان افزوده می شود

آرش فولادیان: 40 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری گرگان افزوده می شود

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری گرگان از افزوده شدن 40 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل درون شهری گرگان در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، آرش فولادیان در گفتگو با برنامه زنده رادیویی در خصوص پیام یکی از شهروندان گرگانی گفت: باتوجه به نوع استقبال شهروندان گرامی، اتوبوسرانی شهرداری گرگان در روزهای تعطیل تنها در محور گردشگری ناهارخوران از میدان ولیعصر (عج) به صورت رفت و برگشت سرویس دهی انجام می دهد.

وی افزود: همچنین در محور مسکن مهر شهرک زیتون از ساعت ۶ صبح تا ۹ شب همه روزه در فواصل زمانی نیم ساعته، سرویس دهی خدمات اتوبوسرانی به شهروندان این منطقه ارائه می شود.

فولادیان در ادامه با نوید مسرت بخش نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری گرگان در آینده نزدیک گفت: با پیگیری مهندس محمدرضا سبطی شهردار گرگان و همراهی اعضای شورای شهر طی حداکثر دوماه آینده ۴۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری گرگان اضافه می شود که در نوع خود بی سابقه است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: باتوجه به تدابیر و پیگیری های بی وقفه مهندس سبطی، حدود ۸۰ درصد از مبلغ کل ۴۰ دستگاه اتوبوس (240 میلیارد تومان) از طریق اعتبارات دولتی و تسهیلات و مابقی آن از سوی شهرداری گرگان پرداخت شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات