رئیس فدراسیون و اعضای هیات اسکواش گلستان با شهردار گرگان دیدار کردند

رئیس فدراسیون و اعضای هیات اسکواش گلستان با شهردار گرگان دیدار کردند

مسئولان ارشد فدراسیون اسکواش به همراه معاونین اداره کل ورزش و جوانان و جمعی از اعضای هیات اسکواش گلستان با حضور در شهرداری گرگان با مهندس سبطی شهردار و حمیدرضا آقاملایی عضو شورای اسلامی شهر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهندس محمدرضا سبطی در این نشست با تمجید از قهرمان پروری و تعداد بالای ملی پوش رشته ورزشی اسکواش که در سال های اخیر برای ورزش استان گلستان و شهرستان گرگان افتخارآفرینی کردند بر ضرورت توسعه زیرساخت این رشته ورزشی تاکید کرد.

سبطی با بیان اینکه اسکواش جزو ورزش های مفرح و پرمخاطب است، گفت: رشته اسکواش جذابیت های خاصی دارد و در بین نوجوانان و جوانان علاقمندان بسیاری پیدا کرده است.

وی به حمایت شهرداری از رشته ورزشی بسکتبال و قهرمانی در لیگ برتر کشور اشاره و اظهار کرد: بسکتبال گرگان یک خاستگاه مردمی قوی در پیشینه خود دارد و هواداران گرگانی در کشور زبانزد هستند.

شهردار گرگان با تاکید بر توجه به زیرساخت اسکواش در گرگان بیان کرد: با یک برنامه ریزی مدون و 4 ساله می توانیم اسکواش را به محلات بیاوریم و همچون بسکتبال در اماکن تفریحی راه اندازی کنیم.

سبطی همچنین تصمیم گیری در خصوص موضوع واگذاری سالن لاله واقع در پارک چاله باغ گرگان به هیات اسکواش را به پس از بازدید میدانی از محل موکول کرد.

رئیس فدراسیون و اعضای هیات اسکواش گلستان با شهردار گرگان دیدار کردند

دکتر مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش نیز شهردار گرگان جزوی از خانواده اسکواش خواند و گفت: آقای سبطی باتوجه به اینکه سال های گذشته عضو هیات رئیسه فدراسیون اسکواش بوده است شناخت خوبی نسبت به این رشته ورزشی دارد.

سلیمانی ضمن تبریک قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان افزود: یکی از مهمترین انتظارات ما از شهردار گرگان همراهی و همکاری ایشان در فراهم آوردن بستری برای استعدادیابی اسکواش استان گلستان با محوریت شهر گرگان است.

وی خاطرنشان کرد: ما حتی این آمادگی را داریم تا گلستان و شهر گرگان را به عنوان مرکز استعدادیابی اسکواش کشور معرفی کنیم.

لازم به ذکر است، مجمع انتخاباتی هیات اسکواش گلستان صبح چهارشنبه در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار که در پایان «اشکان اتحادی» با کسب تمامی آرا به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیات اسکواش گلستان برگزیده شد.

رئیس فدراسیون و اعضای هیات اسکواش گلستان با شهردار گرگان دیدار کردند

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات