صنایع دستی در حوزه درآمدهای شهری مورد توجه قرار گیرد

صنایع دستی در حوزه درآمدهای شهری مورد توجه قرار گیرد

    صنایع دستی در حوزه درآمدهای شهری مورد توجه قرار گیرد

    سخنگو و عضو هیات رئیسه شورای اسلامی اصفهان گفت: با توجه به وضعیت زیست محیطی اصفهان لازم است که در حوزه درآمدهای شهری، بخش صنایع دستی مورد توجه قرار گیرد و در این راستا نظرات کارشناسی فعالان این حوزه بسیار موثر خواهد بود.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علی صالحی در نشست صمیمانه اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با هنرمندان صنایع دستی اظهار کرد: پیرو ماموریت‌های شهرداری که براساس قانون تعیین شده است و در عین حال براساس رابطه شورای شهر و شهرداری که مشابه ارتباط مجلس و دولت است، در مقام سیاست گذاری باید اقدام کنیم تا ریل‌گذاری مناسبی از سوی شورا برای اقدامات شهرداری در حوزه صنایع دستی انجام شود.

    وی با اشاره به شعار اصفهان شهر زندگی است، گفت: هدف ما این است که همه نخبگان از گروه‌های مختلف را جذب و در راستای حل مسائل شهر از دیدگاه‌های آن‌ها استفاده کنیم، زیرا معتقدیم دریافت این ایده‌ها، مشارکت مردم را بیشتر و ما را در سیاست‌گذاری یاری می‌کند.

    عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: ما به عنوان منتخب مردم مطالبه‌گر حقوق قشرهای مختلف هستیم و بهره مندی از دیدگاه‌های آن‌ها ما را در انجام وظایف هدایت می‌کند.

    وی با بیان اینکه شورای شهر آمادگی دارد که تعهدات خود را در قالب تفاهم‌نامه‌ای بین‌دستگاهی عملیاتی کند، تصریح کرد: شوراهای تخصصی در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری فعال هستند و پیشنهاد می کنیم چکیده این جلسه در این شوراها مطرح شود تا مطالبات بیان و اگر طرحی قابل ارائه است تدوین گردد.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات