شهردار گرگان: توجه به حوزه ورزشی بیشترین بازدهی اجتماعی را در پی دارد

شهردار گرگان: توجه به حوزه ورزشی بیشترین بازدهی اجتماعی را در پی دارد

شهردار گرگان گفت: شهرداری ها با توجه مناسب به حوزه ورزشی بیشترین بازدهی اجتماعی را دریافت می کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهندس محمدرضا سبطی در دومین نشست منطقه ­ای هم ­اندیشی شورای سیاست گذاری ورزش شهرداری ها با حضور مسئولین ورزش شهرداری‌های مراکز استان‌های شمال شرق کشور به میزبانی شهرداری گرگان اظهار داشت: شهرداری ها امروزه وارد یک دوره تخصصی در حوزه نقش آفرینی مقوله های اجتماعی و فرهنگی شده اند که پیشتر کمتر مشاهده می شد.

سبطی افزود: ساختار سنی و ترکیب جنسیتی یک شهر می بایست مورد توجه شهرداری ها قرار بگیرد زیرا می توان با فعالیت قابل توجه در حوزه فرهنگی و ورزشی بیشترین بازدهی را دریافت کرد.

وی با اشاره به موفقیت اخیر تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: پروژه بسکتبال که منجر به قهرمانی در کشور شد شاید به اندازه 10 پروژه تقاطع غیرهمسطح موجب رضایت و شادی شهروندان گرگانی شد و این موضوع برای مدیران استانی، نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر بسیار واضح بود.

شهردار گرگان گفت: در نظر داریم در یکی دوماه آینده با اخذ مصوبه شورا نسبت به تشکیل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اقدام کنیم و ورود جدی تر و تخصصی تری به خواسته های مردم در حوزه ورزش داشته باشیم.

شهردار گرگان: توجه به حوزه ورزشی بیشترین بازدهی اجتماعی را در پی دارد

حسین علیقلی زاده مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان نیز در این نشست گفت: موضوع باشگاه داری گرگان، یک برند برای شهرداری و شهر گرگان شده است.

وی با اشاره به اینکه روزنامه داری با روزنامه نگاری دو مقوله متفاوت است افزود: مدیر ورزشی بودند با باشگاه داری تیم ورزشی بسیار متفاوت است و سختی های خاص خود در رقابت با تیم های قدرتمند و صنعتی و مقابله با حواشی موجود در تیم های ورزشی دارد.

علیقلی زاده خاطرنشان کرد: باشگاه داری تیم های ورزشی می تواند آورده های خوبی برای شهرداری ها داشته باشد و با توجه به معضلات اجتماعی موجود در جامعه، نقش ورزش و تیم داری در نشاط اجتماعی مردم در رسیدن به نقطه مطلوب در آینده شهری موثر است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه 52 درصد جمعیت شهری استان گلستان و 70 درصد بودجه شهرداری ها و 65 درصد درآمد شهرداری های استان به دو شهرداری گرگان و گنبد اختصاص یافته است، ضرورت توجه به حوزه محله محوری در این شهرداری ها بسیار حائز اهمیت است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات