همت همگانی برای تکمیل پارک‌موزه دفاع مقدس

همت همگانی برای تکمیل پارک‌موزه دفاع مقدس

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز صبح امروز در جلسه هماهنگی تکمیل پروژه پارک‌ موزه دفاع مقدس که احد صادقی و حجت الاسلام سیدکاظم زعفرانچی‌لر از اعضای شورای اسلامی شهر نیز حضور داشتند، اظهار کرد: اقدامات مربوط به تملک و انتقال سند زمین ۱.۵ هکتاری در این پروژه آغاز شده و تفاهمنامه تحویل فضای سبز نیز انجام شده است.

وی ادامه داد: امروز سومین جلسه برای بررسی راهکارهای لازم برای اجرای پروژه پارک موزه دفاع مقدس برگزار شد و از یک هفته آینده عملیات اجرایی تکمیل این پارک توسط شهرداری و سپاه عاشورا آغاز می‌شود.
سردار عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی نیز در این جلسه بیان کرد: وحدت و انسجام ادارات برای تکمیل موزه دفاع مقدس لازم است و موانع کارها با تعامل از بین می‌رود.
وی افزود: دولت انقلابی و مردمی و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر برای تکمیل و اجرای این پروژه  همت دارند.
وی اضافه کرد: موزه دفاع مقدس بهترین و تنها محل برای ترویج فرهنگ اسلام و انقلاب است.
در این جلسه امیر دریادار دوم عباسی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این جلسه گفت: اقداماتی که در یک ماه اخیر برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس انجام شده قابل قدردانی است.
وی یادآور شد: این پارک موزه مجموعه‌ای کم‌نظیر برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس است و نمایشگاه دفاع مقدس به بهترین شکل در این محل برگزار خواهد شد.
امیر عباسی همچنین تصریح کرد: همت ویژه‌ای از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز و مجموعه سپاه برای تکمیل این مجموعه وجود دارد و تا یک هفته آینده پارک از سوی شهرداری تبریز تحویل داده می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات