شروع عملیات آسفالت‌ریزی بلوار شهدای سلامت شهرک خاوران

شروع عملیات آسفالت‌ریزی بلوار شهدای سلامت شهرک خاوران

به گزارش شهریار، محمد حسین زاده شهردار منطقه ۹ با اعلام این خبر گفت: بعد از اتمام عملیات قیرپاشی، با تلاش کارشناسان و پیمانکاران حوزه فنی و عمرانی شهرداری منطقه، بدون هیچ وقفه‌ای عملیات آسفالت‌ریزی این بلوار توسط اکیپ‌های معاونت فنی و عمرانی منطقه شروع شده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های شهرداری منطقه ۹ تبریز تعطیلی ندارد، افزود: خوشبختانه در سایه همراهی و مشارکت کارکنان این منطقه شاهد هستیم فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی در روزهای تعطیل نیز فعال بوده و همچنان تداوم دارد.

حسین زاده با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی برای بهره‌برداری از بلوار شهدای سلامت شهرک خاوران که بعنوان بزرگترین پروژه عمرانی و ترافیکی این منطقه در سالجاری است، خاطرنشان کرد: احداث بلوار شهدای سلامت به طول ۸۰۰ متر و عرض ۳۰ متر، در حد غربی بیمارستان تخصصی کودکان زهرا مردانی آذر که به یاد شهدای عرصه سلامت استان و شهر تبریز، به نام بلوار شهدای سلامت نامگذاری شده، با هدف تسهیل در تردد به مراکز درمانی تازه تاسیس در سطح حوزه شهرداری منطقه ۹ بالاخص بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر عملیاتی شده و در آستانه بهره‌برداری است.

در آستانه بهره‌برداری از پروژه بزرگ بلوار شهدای سلامت، عملیات آسفالت‌ریزی این بلوار توسط اکیپ‌های معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۹ شروع شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات