در هفته محیط زیست؛ افزایش پایش واحد‌های صنعتی، صنفی و خدماتی و برگزاری جشن فرهنگی در برخوار

در هفته محیط زیست؛ افزایش پایش واحد‌های صنعتی، صنفی و خدماتی و برگزاری جشن فرهنگی در برخوار

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان برخوار از افزایش پایش واحد‌های صنعتی، صنفی و خدماتی درگشت و پایش‌های روزانه و شبانه این اداره خبر داد.

به گزارش«پارما» از اداره حفاظت محیط زیست برخوار، رییس این اداره از افزایش پایش واحد‌های صنعتی، صنفی و خدماتی درگشت و پایش‌های روزانه و شبانه این اداره و برخورد قانونی با واحد‌های متخلف در این شهرستان خبر داد.

محمد ولید مغربی در تشریح این موضوع گفت: در این رابطه متصدی یک واحد دامداری به دلیل دفع غیر بهداشتی فاضلاب و آلودگی آب‌های زیر زمینی و عدم مدیریت پسماند‌های تولیدی و با توجه به شکایت این اداره به مرجع قضایی، ملزم به پرداخت مبلغ 100میلیون ریال جزای نقدی و بعنوان مجازات تکمیلی به جهت بازداری از ارتکاب مجدد بزه توسط مشارالیه ملزم به نصب تصفیه فاضلاب و پاکسازی کامل دپوهای کودهای دامی و منع از دپوی فضولات دامی محکوم شد.

ولید مغربی در ادامه به اجرای گشت و پایش زیست محیطی مأموران اجرایی از شهرک صنعتی در شب گذشته اشاره داشت و افزود: ماموران اجرایی این اداره طی این گشت و پایش، دو واحد آلاینده را شناسایی کردند و اخطاریه محیط زیستی به متصدی این واحد‌ها ابلاغ شد.

وی اظهار داشت: همچنین ماموران اجرایی و کارشناسان این اداره در حین گشت شبانه با یک مورد پسماندسوزی برخورد و بلافاصله نسبت به اطفاء حریق اقدام کردند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان برخوار در پایان تصریح کرد: به منظور جلوگیری از آلودگی هوا، شناسایی واحد‌های آلاینده و برخورد با آن‌ها در دستور کار این اداره قرار دارد.

در هفته محیط زیست برگزاری جشن فرهنگی در برخوار

همزمان با هفته محیط زیست جشن فرهنگی با تعدادی از دانش اموزان منتخب شهرستان برخوار برگزار گردید. در این جلسه در ارتباط با زمین و موجودات زنده آن و لزوم حفاظت از آنها مطالبی بیان شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات