طرح تقویت خدمات و اقدامات دانش بنیان مدیریت شهری تصویب شد

طرح تقویت خدمات و اقدامات دانش بنیان مدیریت شهری تصویب شد

    طرح تقویت خدمات و اقدامات دانش بنیان مدیریت شهری تصویب شد

    سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان طرح‌ها و لوایح بررسی شده در چهل و پنجمین جلسه علنی شورای شهر را تشریح کرد.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علی صالحی در گفت‌وگوی خبری پس از چهل و پنجمین جلسه علنی شورای شهر، با تبریک میلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: جلسه چهل و پنجم شورای اسلامی شهر امروز تحت تاثیر این روز مبارک قرار داشت. در ابتدای جلسه در خدمت خادمان حریم مقدس رضوی بودیم که مهمان صحن علنی شورای شهر شدند.

    وی افزود: فضای جلسه متبرک به پرچم مقدس رضوی شد و در ادامه گزارشی از رویدادهای کاروان زیر سایه خورشید ارائه شد. همچنین از این تیم خادم‌یاری به پاس همکاری و حضور و گرامیداشت دهه کرامت در شهر اصفهان تقدیر به عمل آمد.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه لایحه طرح منزلت شهروندی امروز مورد بررسی قرار گرفت، گفت: مواردی از جمله اضافه شدن برخی اقشار نظیر بیماران خاص، حفظ هفتگی شارژ‌های درون کارت‌ها و استفاده به اندازه دو بار در روز، بررسی و در صحن علنی به تصویب رسید.

    وی ادامه داد: با توجه به پیشینه قوانین مرتبط با این طرح، نگاه به اسناد بالادستی، پرهیز از موازی کاری قرار است کار جامع و کاملی انجام شود.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز توافق‌نامه‌ای در طرح تعریض خیابان آبشار در محدوده جی شیر مطرح شد که با توجه به مذاکرات صحن شورا با این لایحه موافقت نکرد.

    وی ادامه داد: در ادامه توافقی در رابطه با طرح آزادسازی خیابان بهشت در منطقه ۹ شهرداری مطرح شد که مورد موافقت قرار گرفت و در صحن علنی تایید شد.

    صالحی اظهار کرد: همچنین نطق‌ها و تذکرات اعضا امروز به صورت ویژه مرتبط با سفر رئیس جمهور به اصفهان، موضوع آب و بحث‌های مربوط به حوزه صنایع دستی بود.

    وی ادامه داد: لایحه تامین منابع نقدی برای تسویه مطالبات عمرانی و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای تا سقف ۱۰ هزار میلیارد ریال مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اعضای شورای شهر با استفاده از کارت به مبلغ یک هزار میلیار تومان در سال جهت تسویه معوقات پیمانکارانی که در پروژه‌های عمرانی یا برای تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استفاده می‌شود موافقت کردند و این لایحه نیز به تصویب رسید.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات