شهردار اصفهان نسبت به مجموعه مدیران خود دقت لازم را داشته باشد

شهردار اصفهان نسبت به مجموعه مدیران خود دقت لازم را داشته باشد

    شهردار اصفهان نسبت به مجموعه مدیران خود دقت لازم را داشته باشد

    عضو شورای اسلامی شهر اصفهان درباره واکنش مدیر یکی از رسانه‌های شهری در پاسخ به نقد وی نکاتی را بیان کرد و در تذکری گفت: شهردار اصفهان نسبت به مدیریت مجموعه مدیران خود دقت لازم را داشته باشد.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، مجید نادرالاصلی در تذکر خود در صحن علنی شورای شهر، با تبریک میلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: خدمت شهردار اصفهان به صورت موکد عرض می‌کنم که نسبت به مدیریت مجموعه مدیران خود دقت لازم را داشته باشند.
    وی افزود: در حدیث شریفی آمده است که مدیریت برای تو طعمه نیست بلکه امانتی است بر گردن تو و کسی که از تو بالاتر است خواسته تا نگهبان آن باشی.

    عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: مدیر آرامستان‌ها برای مردم تعیین تکلیف کرده است که مراسم سالگرد را در پایان هفته برگزار نکنید و به ما به عنوان شورا تکلیف کرده‌اند که خواهشمند است در صورت مراجعه مردم عزیز به شما جهت برگزاری مراسم، ضمن توضیح به برقراری عدالت و دوری از تبعیض، به سازمان کمک نمایید.

    وی ادامه داد: نمی‌دانیم برای این موضوع چه حجتی داریم. مردم با توجه به اینکه سال گذشته کرونا شیوع داشت مراسم برگزار نکردند و حالا مدیر آرامستان‌ها اطلاعیه صادر می‌کند و به ما نیز سفارش می‌کند که سفارش کسی را نکنید. شهرداری توجه داشته باشد که حق و شان خود را بداند و هم اینکه با احساسات مردم بازی نشود.

    نادرالاصلی بیان کرد: در نکته چهارم آمده است برخی از این نقدها درست و بحق و بسیاری دیگر به ناحق و خرده‌گیرانه بوده است. در نکته پنجم نیز آورده است که منتقدین افراد نشان دار هستند. در نکته ششم نیز بیان شده رسانه‌های شهرداری در معرض نقد منتقدان منصف و در بسیاری موارد خرده گیران جاهل و مغرض هستند. همچنین در نکته هفتم آمده است نقد این دوستان نه عالمانه و نه منصفانه است.

    وی بیان کرد: این نکات را برای من نوشته است و خود ایشان نیز تاکید کرده است که برای اینکه شما را از وضعیت رسانه مطلع کنم این موارد را گفتم.

    عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهردار اصفهان صریحا گفته است که نقد بی رحمانه داشته باشید. من در اینجا یکی دو مورد را ذکر کردم. موارد زیادی از مدیرانی هستند که اخیرا نیز از جانب ایشان منصوب شده‌اند چنین برخوردهایی را با مردم داشته‌اند.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات