شب پر حادثه آتش نشانان شاهرودی/ عملیات جستجو و انتقال غریق در استخر کشاورزی بسطام

شب پر حادثه آتش نشانان شاهرودی/ عملیات جستجو و انتقال غریق در استخر کشاورزی بسطام


سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری شاهرود از پر حادثه بودن شب گذشته در شهر خبر داد و گفت: عملیات جستجو و انتقال غریق در استخر کشاورزی بسطام نیمه شب گذشته انجام شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، عبدالرضا گرزین با اشاره به اینکه نیمه شب گذشته با اعلام واحد آتش نشانی بسطام به سامانه 125سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود در خصوص یک مورد غرق شدگی در استخر کشاورزی واقع در منطقه بسطام، این سازمان در کمترین زمان با اعزام 3تیم عملیاتی ویژه غواصی، اقدام به ارزیابی محیط، جستجو و انتقال غریق به نقطه امن نمود، افزود: غریق به عوامل امدادی تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه کشاورزان برای جلوگیری از وقوع حوادث دردناک در استخرهای آب مزارع و باغات، اقدامات لازم در جهت ایمن سازی را انجام دهند، ابراز داشت: می توان در طرح حفاظتی از استخرهای کشاورزی به فنس کشی، نصب تابلوهای هشدار دهنده در هر چهار سمت، ایجاد جان پناه در کناره و نصب نردبانهای شناور دائم در استخر بر شمرد.

شایان ذکر است، حریق یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی، همکاری با اورژانس اجتماعی و حادثه حلقه انگشتر از جمله حوادث شب گذشته بود که با تدبیر، سرعت عمل و برنامه ریزی منظم عملیاتهای اطفای حریق و نجات انجام شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات