ایجاد پایانه‌های چندمنظوره در محدوده ایستگاه‌های مترو در جنوب غرب تبریز

ایجاد پایانه‌های چندمنظوره در محدوده ایستگاه‌های مترو در جنوب غرب تبریز

به گزارش شهریار، محمد رشتبری در دیدار مصطفی مولوی فرد مدیرعامل و عوامل سازمان قطار شهری تبریز، هم‌افزایی و تعامل میان شهرداری منطقه و سازمان قطار شهری را فرصتی برای توسعه و رونق منطقه و بهبود وضعیت خدمات برای شهروندان دانست.
وی با اشاره بر ضرورت ساماندهی وضعیت میدان امام حسین (ع) پس از اتمام فعالیت‌های قطار شهری در این ایستگاه، گفت: با اتمام فعالیت‌های قطار شهری در این محدوده، طرح‌های ترافیکی اجرا خواهد شد و ایجاد پایانه چند منظوره نیز در این ایستگاه مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته است.
رشتبری در تشریح این طرح اظهار کرد: پایانه چند منظوره شامل پارکینگ و بازارچه در کنار ایستگاه مترو در دست مطالعه و بررسی بوده که برای مسافران قطار شهری امکانات رفاهی و خدماتی فراهم آورده شود.
وی ایجاد پایانه تخلیه بار در جوار یکی از پارک‌های منطقه و ایجاد امکانات رفاهی و خدماتی برای استراحت رانندگان و پیشگیری از توقف خودروهای سنگین در کنار معابر را از دیگر طرح و برنامه‌های این شهرداری عنوان کرد.
شهردار منطقه توسعه امکانات رفاهی و ایجاد توازن شهری جنوب غرب تبریز را همزمان با دیگر مناطق جزو اهداف و چشم‌انداز مدیریت شهری این منطقه از شهرداری دانست و گفت: افزایش درآمد پایدار، افزایش تجهیزات ورزشی، طراحی‌های خلاق شهری و پارک‌ها، زیباسازی و نورپردازی از برنامه‌های مختلف شهرداری است که در راستای این اهداف با توسعه تعامل و هم‌افزایی سازمان قطار شهری و شهرداری منطقه می‌توان در پیشبرد برنامه‌ها گام‌های موثرتری برداشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات