جابجايي و كم شدن ساعات كاري ادارات بايد منجر به پائين آمدن مصرف برق شود

جابجايي و كم شدن ساعات كاري ادارات بايد منجر به پائين آمدن مصرف برق شود

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي سمنان در اين ديدار كه مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان و تعدادي از معاونين و مديران اين شركت نيز حضور داشتند، مهندس محمد رضا هاشمي با اظهار قدرداني از تلاش ها و مساعي كاركنان صنعت برق استان گفت : كاركنان پرتلاش صنعت برق، گمنامان خوشنامي هستند كه ثمره كارشان ، روشنايي بخشي به مردم است.
مهندس هاشمي مقوله مديريت مصرف انرژي را يكي از موضوعات با اهميت برشمرد و بيان داشت : بايد با برنامه ريزي درست از سوي مديران صنعت برق وهمكاري و تعامل مردم و صاحبان صنايع، بتوانيم با كمترين مشكل از پيك بار فصل تابستان عبور نمائيم.
استاندار سمنان جهاد تبيين را در عرصه صنعت برق ، آگاهي بخشي به آحاد جامعه دانست و افزود : اطلاع رساني به مردم پيرامون فرايند پيچيده و دشوار توليد برق و هزينه هاي گزاف تاسيسات و تجهيزات اين صنعت در رسانه ها و از طريق صداو سيما و تريبون جمعه و جماعات مي تواند ، رفتار مردم را در بهينه مصرف كردن برق ، تغيير دهد .
وي با هشدار به اداراتي كه مصرف برق بالايي دارند گفت : جابجايي و كم شدن ساعات كاري ادارات بايد منجر به پائين آمدن مصرف برق آنان درتابستان شود ، در غير اينصورت اخطار قطع خواهند گرفت .
استاندار سمنان با اشاره به توانمندي استان در بخش هاي صنعتي و كشاورزي ، گفت : مديريت بار در استان بايد به گونه اي برنامه ريزي گردد تا 3000 واحد توليدي ، كشاورزي در 19 شهرك صنعتي در سطح استان، كمترين خسارت را متحمل گردند.
مهندس هاشمي در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد كه با وفاق و همدلي و همراهي همه مردم و مسئولين ، بتوان از اين تابستان با حداقل مشكل، گذر كرد.
مهندس مجيد وفايي، رئيس هيأت مديره و مديرعامل شركت برق منطقه اي سمنان ضمن قدرداني از استاندار و همراهان بخاطر حضور در شركت و توجه ويژه به صنعت برق ، افزود : با توسعه صنعت برق، و رشد توليد، فرمايش مقام معظم رهبري در شعار توليد، دانش بنيان و اشتغال آفريني، محقق خواهد شد.
مديرعامل شركت برق منطقه اي سمنان ، با تشريح شرايط صنعت برق در استان در بخش انتقال و فوق توزيع گفت : تعاملات خوبي با صنايع بزرگ استان در شيوه مصرف برق و جابجايي مقدار مصرف هر يك از صنايع به زمان هاي كم باري ، انجام گرفته است .
وي عدم اعمال مديريت بار به بخش خانگي را از اولويت هاي مهم شركت توانير دانست و بيان داشت : اميدواريم مردم فهيم استان سمنان نيز با رعايت بهينه مصرف برق بخصوص در زمان هاي پيك بار ، تلاشگران صنعت برق را در خدمت رساني بهتر ياري نمايند.

لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات