تعرفه برق كشاورزان همكار در مديريت مصرف برق رايگان شد

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان زنجان، پيام جوادي در گفتگويي با اعلام اينكه كشاورزان عزيز استان زنجان با عقد تفاهم نامه همكاري با مديريت توزيع برق شهرستان خود مي توانند از برق رايگان برخوردار شوند گفت: استان زنجان بيش از 9 هزار مشترك برق كشاورزي دارد كه 23درصد از انرژي توزيع شده در استان را مصرف مي كنند و اين مشتركان با عقدتفاهم نامه همكاري با شركت توزيع برق استان زنجان و تعديل بار مصرفي خود در 5 ساعت اوج مصرف از 19 ساعت برق رايگان در روز برخوردار شوند.

جوادي افزود: استفاده 19 ساعته از برق رايگان در ساعات غيرپيك از نظر اقتصادي مي توانند مشوق بسيار خوبي براي مشتركان كشاورزي باشد كه به راحتي با جابجايي ساعت مصرف خود پاداش همكاري دريافت نمايند و اميد است كشاورزان با درنظر گرفتن شرايط دشوار صنعت برق براي تأمين برق كشور در فصل تابستان همكاري لازم را با شركت توزيع نيروي برق استان داشته باشند.


گفتني است شركت توانير با صدور اطلاعيه اي از رايگان شدن برق كشاورزان همكار در مديريت مصرف برق خبر داد. در اين اطلاعيه آمده است: "به منظور قدرداني و جبران زحمات و همكاري كشاورزان در مديريت مصرف برق فصل تابستان امسال، امكان بهره مندي مشتركان محترم كشاورزي از برق رايگان در صورت همكاري با صنعت برق فراهم گرديده است.

شرايط در نظر گرفته به گونه اي است كه كليه كشاورزان محترم مي توانند با عدم استفاده از برق چاه هاي كشاورزي به مدت 5 ساعت در بازه زماني 11 تا 18 (كه در تفاهم نامه همكاري درج مي شود) و انتقال زمان آبياري به ساعات ديگر، از برق رايگان در مابقي ساعات شبانه روز استفاده نمايند.
يادآور مي شود عدم آبياري در ساعات گرم روز، يكي از اصول علمي كشاورزي نيز محسوب مي شود چرا كه در اين ساعات به دليل گرماي هوا و تبخير بسيار آب، ضمن اتلاف منابع آب و انرژي، باعث آسيب به گياهان نيز مي شود.

از اين رو كشاورزان محترم در سراسر كشور مي توانند از طريق تماس با شماره تلفن 121 و كسب اطلاعات بيشتر، ضمن انعقاد تفاهم نامه همكاري و رعايت شرايط تفاهم نامه، از برق رايگان در ماه هاي خرداد تا شهريور بهره مند شوند."

لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات