تمام فرآیند گردش‌کار پایانکار در اختیار متقاضی  ...

تمام فرآیند گردش‌کار پایانکار در اختیار متقاضی ...

تمام فرآیند گردش‌کار پایانکار در اختیار متقاضی قرار گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حمید ضمیری در گفتگویی با بیان اینکه یکی از تاکیدات کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر به شهرداری، گام برداشتن در مسیر هوشمندسازی و تسریع در فرآیندهای صدور پروانه و پایانکار است، اظهارکرد: براساس آمار، سال گذشته 11 درصد پروانه‌ها در مدت کمتر از 30 روز، 23 درصد کمتر از 60 روز، 23 درصد کمتر از 90 روز و 43 درصد بیش از 90 روز زمان برده است.

ضمیری با بیان اینکه براساس تاکیدات کمیسیون شهرسازی و معماری، همچنان تاکید داریم که شهرداری باید در مسیر کوتاه‌کردن فرآیندها گام بردارد، افزود: به یکباره نمی‌توان این بازه زمانی را به 15 روز رساند ولی به مرور باید در مسیر کم شدن آنها برویم تا در پایان 4 سال فعالیت شورای ششم، حداکثر رضایتمندی در این خصوص تحقق یابد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: یکی از مقدمات کوتاه شدن فرآیندهای صدور مجوزات ساختمانی، هوشمندسازی است؛ گام‌های اثرگذاری تاکنون برداشته شده ولی همچنان باید در مسیر تکامل و پیشرفت گام برداشت و باید بتوانیم به نقطه هوشمندسازی صددرصدی در تمام مناطق 13گانه شهرداری برسیم.

ضمیری گفت: بسیار خرسندیم که اعلام کنیم، برای اولین بار در کشور، شهرداری مشهد موفق شده تمام فرایند گردش‌کار پایانکار ساختمانی را در اختیار متقاضی قرار دهد؛ این اقدام حرکت بسیار ارزشمند و سازنده‌ای در حوزه شهرسازی محسوب می‌شود؛ لیکن شهرداری باید اطلاع‌‍رسانی لازم را انجام داده و راهنمای آموزش متناسب درفضاهای مجازی را در اختیار مالکان قرار دهد.

وی افزود: شورای ششم و کمیسیون شهرسازی و معماری از هیچ حمایت و پشتیبانی در بحث هوشمندسازی فرآیندهای پاسخگویی به شهروندان، مضایقه نخواهد کرد چراکه هوشمندسازی ارتقاء رضایتمندی عمومی را بهمراه دارد و راهکار اصلی برای مقابله با فساد است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات