ابلاغ بودجه مناطق شهرداری تهران

ابلاغ بودجه مناطق شهرداری تهران

http://www.bananews.irمعاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران از تبادل موافقتنامه‌های مناطق ۲۲گانه و حوزه‌های ستادی شهرداری تا پایان اردیبهشت ۹۱ خبرداد و گفت: سامانه تدوین موافقتنامه‌ها از ۲۹ فروردین فعال است و مناطق و سازمان‌ها می‌توانند براساس ابلاغ بودجه نسبت به تنظیم و ارسال موافقتنامه‌ها دراین سامانه اقدام کنند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مناف هاشمی ‌در گفت‌وگو با سما اظهار کرد: براساس تبصره ۲ بودجه کلیه حوزه‌ها و مناطق شهرداری باید موافقتنامه‌های شرح عملیات پروژه‌های سرمایه‌ای مشتمل بر اهداف، شرح عملیات اجرایی، پیشرفت فیزیکی و مشخصات فنی و سایر مشخصات لازم در طول اجرای پروژه‌ها را برای یکبار مبادله کنند.

هاشمی ‌به فرآیند تدوین موافقتنامه‌های بودجه سال ۹۱ اشاره وتهیه فایل شرح فعالیت‌های پروژه، تنظیم موافقتنامه در مناطق و واحدها، بررسی اولیه در اداره کل برنامه و بودجه، اصلاح موافقتنامه‌ها و اخذ تاییدیه از معاونت‌های تخصصی در زمانبندی مشخص را از جمله اقدامات اداره کل برنامه و بودجه عنوان کرد. هاشمی ‌افزود: پس از مبادله موافقتنامه‌ها نسخه‌ای از آن به شورای شهر تهران ارسال می‌شود.

 

    نظرات