برق اهواز خبر داد؛ كشف و ضبط سيم برق مسروقه از يك ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق اهواز با تلاش پليس انتظامي  با اجراي يك عمليات تجسس مقدار قابل توجهي سيم يرق مسروقه مسي از يك انبار ضايعات فروشي توسط كلانتري 15 اهواز كشف و ضبط و فرد مذكور به مراجع قضايي معرفي شد.

فرشيد موزري مدير دفتر حراست و امور محرمانه شركت توزيع نيروي برق اهواز در اين باره گفت: از ابتداي سال تاكنون با تلاش تشكيل جلسات هم انديشي متعدد با فرمانده اي پليس انتظامي و اجراي گشت هاي گسترده در سطح شهرستان اهواز اقدامات مهمي صورت گرفته است.

وي در ادامه افزود: طبق آمارهاي واصله از سوي مناطق مختلف با گسترش گشت هاي تلفيقي و اجراي عمليات هاي تعقيب و گريز پليسي تاكنون به ميزان 65درصد شاهد كاهش سرقت سيم برق در سطح شبكه مي باشيم.
مدير حراست و امور محرمانه شركت توزيع نيروي برق اهواز ببان داشت: طي عمليات تجسسي از مراكز ضايعات فروشي كه توسط سبزپوشان كلانتري 15اهواز انجام گرفت، منجر به كشف و ضبط بيش از 200كيلوگرم سيم مسي شبكه برق و بازداشت فرد مذكور و معرفي به مراجع قضايي گرديد.

موزري در ادامه خاطر نشان كرد: اقدامات بسيار خوبي با همكاري و همراي فرمانده انتظامي اهواز در حال انجام مي باشد كه مجموعه اين اقدامات  در زمينه گشت و تجسس منجر به بازداشت مجرمين و كشف و ضبط اموال عمومي مردم شده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات