سازمان پرمصرف در استان خراسان جنوبي تذكر دريافت ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت شركت توزيع نيروي برق استان خراسان جنوبي؛ محسن بخشايي به پايش و رصد مصرف برق كليه دستگاه هاي اجرايي استان توسط بازرسين شركت برق اشاره و افزود: تاكنون 117 سازمان و اداره كه الگوي مصرف را رعايت نكردند و مصرف برق خود را كاهش نداده اند، تذكر دريافت كرده اند.
وي 9 درصد مصرف برق استان را مربوط به بخش اداري دانست و اظهار داشت: كليه سازمان ها و ادارات استان موظف هستند در ايام پيك 60 درصد مصرف خود در ساعات اداري و 30 درصد مصرف خود در خارج از ساعت اداري را نسبت به مدت مشابه سال گذشته كاهش دهند.
معاون فروش و خدمات مشتركين شركت توزيع برق استان از اعلام اسامي ادارات پرمصرف در رسانه ها در صورت عدم توجه به تذكرات و اخطارهاي شركت برق خبر داد و گفت: درمرحله اول ادارات پرمصرف تذكر و اخطار دريافت مي كنند و در صورت عدم توجه و رعايت نكردن الگوي مصرف، برق آنها قطع خواهد شد.
بخشايي به طرح كاهش ساعت كاري ادارات در استان اشاره و افزود: تغيير ساعت كاري ادارات و دستگاه هاي دولتي استان باعث كاهش حدود 8 درصدي مصرف برق روزانه استان شده است.
وي در ادامه بيان داشت: استفاده از دور كند كولرهاي آبي، تنظيم دماي اتاق روي 25 درجه(دماي آسايش)، استفاده از نور طبيعي در روز، گذاشتن سايبان بر روي كولر، عدم استفاده همزمان از لوازم برقي پر مصرف و انتقال زمان مصرف لوازمي مانند جاروبرقي و لباسشويي و ظرف شويي به ساعات كم باري از جمله راهكارهاي ساده به منظور كاهش مصرف برق مي باشد.
معاون فروش و خدمات مشتركين شركت برق استان در خاتمه گفت: خوشبختانه تاكنون هيچ مشكلي در تامين برق پايدار استان وجود نداشته ولي با توجه به افزايش دماي هوا در روزهاي آينده، احتمال افزايش مصرف و ورود به شرايط بحراني پيش بيني مي شود كه از همه مشتركين استان اعم از خانگي، صنعتي، كشاورزي، اداري و .... تقاضا داريم با رعايت نكات مديريت مصرف و صرفه جويي در برق خدمتگزاران خود در شركت برق را براي عبور از اين شرايط سخت ياري كنند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات