همزمان با هفته محیط زیست؛ تقدیر فرماندار مبارکه از کارکنان حفاظت محیط زیست این شهرستان

همزمان با هفته محیط زیست؛ تقدیر فرماندار مبارکه از کارکنان حفاظت محیط زیست این شهرستان


به گزارش«پارما» از اداره حفاظت محیط زیست مبارکه، همزمان با هفته محیط زیست، علیرضا حسینی فرماندار شهرستان طی پیامی هفته محیط زیست را به مدیریت و کارکنان این اداره تبریک گفته و از آنان تقدیر به عمل آورد.

متن پیام تقدیر به شرح زیر می باشد:

باسمه تعالی

" توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پر افتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت. به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند. بدون تردید چنین اعمالی در پپشگاه خداوند، بدون اجر و پاداش نخواهد بود.

با توجه به اینکه در هفته جهانی محیط زیست و دهه کرامت و در آستانه یازدهم ذیقعده، ولادت با سعادت ضامن آهو و امام هشتم شیعیان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و روز محیط بان قرار داریم، بدین وسیله لازم می دانم به مصداق کلام معصوم‌ علیه السلام که فرموده است: «مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ» از زحمات بی شائبه و موثری که در امر خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان مبارکه در حوزه حفظ و حراست از محیط زیست داشته اید، تقدیر و تشکر نموده و موفقیت و بهروزی روز افزونتان را از درگاه خداوند مسئلت می نمایم. "

هفته محیط زیست از 16 تا 22 خرداد با شعار«محیط زیست مردم پایه، هوشمند و فناورانه» نامگذاری شده است.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات