ساخت و ساز ایرانشهر در انتظار تحویل زمین از سوی شهرداری است

ساخت و ساز ایرانشهر در انتظار تحویل زمین از سوی شهرداری است

www.BanaNews.irرئیس تماشاخانه ایرانشهر درباره وضعیت ساخت و ساز سالن شماره سه تماشاخانه ایرانشهر گفت: در انتظار تحویل زمین مربوطه در باغ هنر توسط شهرداری منطقه ۶ هستیم تا کار را آغاز کنیم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مجید سرسنگی درباره وضعیت ساخت و ساز تماشاخانه شماره سه ایرانشهر که طبق وعده قبلی قرار بود از اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز شود به خبرنگار مهر گفت: طبق قراری که با شهرداری منطقه ۶ داشته‌ایم در انتظار تحویل زمین مربوطه هستیم تا بتوانیم کار ساخت و ساز سالن شماره سه تماشاخانه ایرانشهر را آغاز کنیم.

وی درباره فضاهای تمرین جدیدی که قرار بود در فضای تماشاخانه ایرانشهر برای گروه‌های تئاتری در نظر گرفته شود یادآور شد: ایجاد این فضاها در دست انجام است. در حال حاضر تعدادی از گروه‌های تئاتری در فضای در نظر گرفته شده در برج میلاد تمرین می‌کنند.

ساخت سالن شماره سه تماشاخانه ایرانشهر با مشارکت بخش خصوصی از وعده‌هایی بود که در سال ۹۰ داده شد و قرار بود ساخت و ساز این سالن جدید نمایشی در اردیبهشت‌ماه سال جاری به پایان برسد. نیمه دوم سال گذشته بود که شهرداری منطقه ۶ در زمین در نظر گرفته شده برای ساخت تماشاخانه ایرانشهر اقدام به حفاری و نصب مخزن آب کرد.

با این اقدام ساخت‌وساز این سالن طبق گفته رئیس تماشاخانه ایرانشهر به تعویق افتاد و قرار است از اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز شود.

 

 

    نظرات