رعایت شاخصه‌های کیفی از اهم الزامات و اقدامات عمرانی است

رعایت شاخصه‌های کیفی از اهم الزامات و اقدامات عمرانی است

به گزارش شهریار، محمد حسین زاده به همراه برخی از معاونان و مدیران منطقه، در بازدید میدانی از پروژه‌های فعال سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۹، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها قرار گرفته و نکات لازم را به مجریان و کارشناسان امر متذکر شد.

شهردار منطقه ۹ ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی عوامل اجرائی پروژه‌ها، با بیان اینکه استفاده حداکثری از فصل کاری و شتاب‌دهی و تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی مورد انتظار و تاکید مدیریت شهری منطقه است، خاطرنشان کرد: احداث پارک‌های کودک و رز و همچنین احداث بلوار شهدای سلامت و خیابان ۲۰ متری، از اهم پروژه‌هایی است که طبق برنامه زمانبندی و وعده مدیریت شهرداری منطقه ۹، می‌بایست تا پایان شش ماهه نخست سال جاری به اتمام رسیده و در اختیار شهروندان محترم قرار گیرد.

حسین زاده توسعه و آبادانی جنوب شرق تبریز را منوط به همدلی و هم‌افزائی و نیز همت، اراده و اجماع نظر مدیران اجرایی منطقه دانست و خاطرنشان کرد: توان و تلاش مدیریتی در عرصه‌های مختلف خدمات‌رسانی، باید بیش از پیش در نزد مدیران ظهور و بروز کند تا با ارائه خدمات مطلوب، موجبات رضایت حداکثری شهروندان در حوزه خدمات شهری فراهم شود.

شهردار منطقه ۹، رعایت شاخصه‌های کیفی و ارزیابی منظم این شاخصه‌ها را همزمان با اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه‌ها حائز اهمیت دانسته و بر رفع مشکلات و موانع احتمالی تاکید کرد.

از پروژه‌های در دست اجرای شهرداری منطقه ۹، بلوار ۳۰ متری شهدای سلامت، بعنوان بزرگترین پروژه عمرانی و ترافیکی منطقه ۹ در سالجاری، آخرین مراحل اجرائی را سپری می‌کند و طی روزهای آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات