همایش‌های دوچرخه‌سواری، فرصتی برای پرورش  ...

همایش‌های دوچرخه‌سواری، فرصتی برای پرورش ...

همایش‌های دوچرخه‌سواری، فرصتی برای پرورش استعداد‌ها

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، مجید طهوریان‌عسکری در همایش بزرگ دوچرخه‌سواری که روز گذشته برگزار شد، اظهارکرد: این روزها از استان خراسان رضوی، 3 رکاب‌زن در مسابقات آسیایی هندوستان حضور دارند و خود را برای این رویداد بین‌المللی آماده می‌کنند؛ اتفاقی ارزشمند که می‌تواند عاملی انگیزه‌بخش برای دوچرخه‌‌سواران مشهدی، به ویژه نوجوانان و جوانان باشد.

وی افزود: رکاب‌زنانی که امروز در عرصه بین‌المللی حضور پیدا کرده‌اند، برخاسته از همین رویدادهای محلی و شهری هستند؛ امیدواریم با برگزاری همایش‌های این‌چنینی، بتوانیم استعدادهای مشهدی را شناسایی کنیم.

طهوریان‌عسکری در ادامه از «بایدو» به عنوان متولی اصلی توسعه دوچرخه‌سواری و توسعه دهنده فرهنگ این ورزش در مشهد مقدس نیز بابت حمایت از برگزاری همایش‌های دوچرخه‌سواری تشکر کرد.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از رویکرد حمایتی و توجه ویژه شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره نسبت به ورزش بانوان سخن گفت و اظهارکرد: به همت شورای شهر و شهرداری، در این دوره 13 پارک ویژه بانوان ایجاد خواهیم کرد و در تمام این بوستان‌ها، فضای دوچرخه‌سواری ویژه بانوان را خواهیم داشت.

طهوریان‌عسکری با بیان اینکه توسعه دوچرخه‌سواری ویژه بانوان را در دستورکار داریم، گفت: امیدواریم با فعال شدن این ظرفیت شاهد درخشش بیش از پیش بانوان رکاب‌زن مشهدی باشیم؛ مشهد در این حوزه از ظرفیت خوبی برخوردار بوده و امروز یکی از رکاب‌زنان بانوی مشهدی در عرصه مسابقات آسیایی، طی روزهای آتی با حریفان خود به رقابت می‌پردازد.

وی در ادامه از فعالان حوزه اقتصادی، صنایع و بخش خصوصی خواست تا در مسیر حمایت از دوچرخه‌سواری و ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری گام بردارند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات