بی‌اعتمادی و ترس از عهدشکنی، مانع پیش روی  ...

بی‌اعتمادی و ترس از عهدشکنی، مانع پیش روی ...

بی‌اعتمادی و ترس از عهدشکنی، مانع پیش روی ساماندهی اراضی پادگان بود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در آیین بازگشایی و ساماندهی پادگان لشکر ۷۷ ارتش که با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، اظهارکرد: رئیس قوه قضائیه در اوایل بهمن ماه امسال این مسئولیت بزرگ را بر عهده حقیر گذاشتند تا این اقدام ختم به‌خیر شود؛ با امام‌رضا(ع) عهدی بستیم و از این امام رئوف استمداد طلبیدیم تا این مسئولیت بزرگ را به خوبی انجام دهیم.

وی افزود: ابتدای امر با هرکس صحبت می‌کردیم، باور نمی‌کرد این اتفاق بعد از ۱۷ سال رخ دهد اما با همتی که تمام برادران پای کار داشتند و همدلی دوستان در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استاندار خراسان رضوی، شورای اسلامی شهر و شهردار مشهد مقدس و... این اتفاق رخ داد.

حجت‌الاسلام پورخاقان عنوان کرد: آن چیزی که تاکنون موجب عدم ساماندهی این پروژه شده بود، بی‌اعتمادی و ترس از عهدشکنی بود لذا وقتی بزرگواران را دور یک میز جمع کردیم، در کمال همدلی و رفاقت با آنان صحبت کردیم

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: با مسئولان ارتشی و سپاهی مطرح کردیم که این اراضی وقتی در اختیار شهرداری قرار بگیرد، منافع آن برای مردم است و خدمتی بزرگ برای زائران و مجاوران خواهد بود؛ همچنین به جهت موقوفه بودن اراضی، آستان قدس رضوی نیز وارد کار شد و اگر این عزیزان اجازه تغییر کاربری نمی‌دادند، شاهد این اتفاقات بزرگ نبودیم.

حجت‌الاسلام پورخاقان گفت: لازم است پیگیری‌های مجدانه رئیس قوه ‌قضائیه را گوشزد کنم؛ دو مرتبه در شورای قضایی، پیشرفت کار را به وی گزارش دادم و تشویقات رئیس قوه باعث شد با روحیه بیشتری در این راه گام برداریم.

وی با تقدیر از پیگیری‌های مجدانه دفتر نظامی دفتر مقام معظم رهبری، اضافه کرد: اگر قرار بود براساس مجرای قانونی گام برداریم، تا ۱۵ روز دیگر هم دیوارها تخریب نمی‌شد اما این موضوع در اسرع وقت به سمع مقام معظم رهبری رسید و پروسه ۱۵ روزه ظرف چند ساعت انجام شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات