حیات بافت‌های تاریخی را با خدمات‌دهی و امکانات ویژه حفظ کنیم

حیات بافت‌های تاریخی را با خدمات‌دهی و امکانات ویژه حفظ کنیم

    حیات بافت‌های تاریخی را با خدمات‌دهی و امکانات ویژه حفظ کنیم

    رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه باید کاری کنیم حیات به سرمایه‌های تاریخی ما برگردد، گفت: اگر منطقه‌ای مانند جلفا موفق بوده به خاطر این است که زندگی آنجا جریان دارد، بنابراین با خدمات دهی و امکانات ویژه به بافت تاریخی حضور مردم در این مناطق را حفظ کنیم.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین ‌الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، رسول میرباقری در چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: توجه به سرمایه‌ها و میراث تاریخی اصفهان قابل اهمیت است در حالی که در ایران و حتی اصفهان قدر این سرمایه‌ها را ندانسته‌ایم.

    وی افزود: عمود خیمه بافت تاریخی، زندگی و حیات است و متاسفانه با عدم خدمات دهی و امکانات به بافت تاریخی ساکنان آن را دلسرد کرده‌ایم.

    رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شاید مانند یک گلدان بافت تاریخی را حفظ کرده باشیم اما گل آن گلدان که انسان‌ها هستند را بیرون انداخته‌ایم.

    وی با بیان اینکه اهمیت و دغدغه اداره کل میراث فرهنگی نسبت به بافت تاریخی باید افزایش پیدا کند، گفت: امیدوارم در این دوره مدیریت شهری، بانک‌ها، شهرداری، میراث، دغدغه‌ مندان را به عنوان سرمایه نگاه کنند و به آن‌ها اهمیت بدهند.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات