حفظ هویت پادگان ارتش؛ اولویت نخست مدیریت‌شهری/  ...

حفظ هویت پادگان ارتش؛ اولویت نخست مدیریت‌شهری/ ...

حفظ هویت پادگان ارتش؛ اولویت نخست مدیریت‌شهری/ پروژه‌ زودبازده با جدیت بیشتری از سوی شهرداری دنبال شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حسن موحدیان در آغاز چهل و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از زحمات شبانه‌روزی 22 روزه شهردار و همکاران شهرداری در بازگشایی معابر واقع در اراضی پادگان لشکر 77 ارتش، اظهارکرد: کار بسیار بزرگی رقم خورد و این اتفاق را به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی تبریک عرض می‌نمائیم؛ این دستاورد، هدیه کوچکی باشد از شورای ششم به مردم عزیز مشهد مقدس.

وی با بیان اینکه علاوه بر پادگان ارتش، چندین برنامه و مگاپروژه دیگر در برنامه‌های شورای ششم و مدیریت شهری تعریف شده، گفت: این موفقیت ارزشمند، نباید موجب شود که از پرداختن به سایر اولویت‌ها و پروژه‌ها غافل شویم زیرا مسائل مهم متعددی در پیش داریم.

موحدیان با تاکید بر لزوم تکمیل مطالعات مربوط به اراضی پادگان، افزود: معابر و شریان‌های داخل پادگان باید در راستای تسهیل و رفاه زائران و مجاوران رضوی، به سرعت تکمیل شود و کار به اتمام برسد؛ شورای شهر نیز اعتبار مورد نیاز به این مهم را تخصیص می‌دهد تا هرچه سریعتر محقق گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از اهمیت و نگاه ویژه شورای ششم نسبت به فضاهای فرهنگی و تاریخی پادگان سخن گفت و تصریح کرد: یکی از نکات مهم برای مدیریت شهری، حفظ هویت پادگان ارتش از حیث تاریخی، فرهنگی و ... است.

موحدیان گفت: همین نگاه و اولویت حفظ هویت پادگان سبب شد که برخی اقدامات را نتوانیم انجام دهیم.

وی در ادامه به پروژه‌های زودبازده اشاره داشت و افزود: براساس پیگیری‌های کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر، این پروژه‌ها باید تا شهریورماه سال جاری به ثمر بنشینند؛ از شهرداری تقاضا داریم که به این موضوع توجه جدی‌تری داشته باشند.

روز بسیج اساتید، روز اصناف، سالروز رحلت دکتر شریعتی و هفته قوه قضائیه هم مناسبت‌هایی بودند که رئیس شورای شهر در آغاز چهل و چهارمین جلسه علنی به آن اشاره کرد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات