فضای سبز پادگان ارتش، به صورت پارک جنگلی در  ...

فضای سبز پادگان ارتش، به صورت پارک جنگلی در ...

فضای سبز پادگان ارتش، به صورت جنگلی شهری در اختیار عموم قرار می‌گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حسن کریمدادی در ابتدای جلسه کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارکان مختلف مدیریت شهری در پروژه ساماندهی اراضی پادگان لشکر 77 ارتش، اظهارکرد: پروژه‌ای که 17 سال پیگیری شده بود، به همت شورای شهر، شهرداری و بخش‌های مختلف در این دوره به ثمر نشست و راه مردم باز شد.

وی گفت: یکی از اتفاقات بسیار ارزشمند در موضوع پادگان ارتش، جمع‌آوری و منسجم کردن مستندات مربوط به این پروژه کلان است؛ مکاتبات و مستنداتی که هرکدام در یک سازمان و نهادی بود و تجمیع شد.

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه در این اراضی، 128 هکتار فضای سبز تعریف شده که 51 هکتار آن مربوط به اراضی شمالی بوده و درحال حاضر 35 هکتار در اختیار شهرداری قرار گرفته است، افزود: در ابتدای کار شاهد جنگل بی‌نظم و انبوه در پادگان بودیم که شرایط بسیار نامناسبی داشت؛ این فضا با اهتمام شبانه‌روزی کارگران حوزه خدمات شهری ساماندهی شد.

کریمدادی تصریح کرد: این جنگل بی‌نظم، با فعالیت جهادی کارگران، به یک جنگل شهری تبدیل شده و امروز هم تاکید داریم این فضای سبز، به عنوان پارک جنگلی در اختیار عموم مردم قرار گیرد و نه پارک شهری.

وی با بیان اینکه در فازهای بعدی، ایمن‌سازی فضای سبز جنگلی پادگان در دستورکار مدیریت شهری قرار می‌گیرد، گفت: درحال حاضر به دلیل عدم رعایت ایمنی لازم، این فضاها محصور شده و در گام‌های بعدی این فضاها در اختیار عموم مردم قرار می‌‎گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات