مسیر شهرک مهرگان به سمت جاده کلات روشن می‌شود

مسیر شهرک مهرگان به سمت جاده کلات روشن می‌شود

مسیر شهرک مهرگان به سمت جاده کلات روشن می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، ایمان فرهمندی در گفتگویی با اشاره به درخواست اهالی و بازدیدهای انجام شده از شهرک مهرگان، اظهار کرد: در این بازدیدها، یکی از محورهای مورد تاکید و خواسته‌های مکرر ساکنان این شهرک، تامین روشنایی در مسیر شهرک مهرگان به سمت جاده کلات بود.

وی افزود: شورای شهر و مدیریت شهری مسئولیت مستقیمی بر روشنایی معابر و شبکه توزیع برق ندارد ولی بنا به جایگاه حقوقی خود به عنوان نماینده مردم، این مطالبه را از دستگاه‌ متولی، یعنی شرکت برق شهرستان مشهد، پیگیری کردیم.

فرهمندی گفت: بسیار خرسندیم که با پیگیری‌های بعمل آمده و با توجه به اجرای فاز سوم شهرک مهرگان در راستای نهضت ملی مسکن، که معبر فاقد روشنایی شهرک مهرگان تا جاده کلات را در پهنه خدمات شهری قرار داده، محور مذکور به همت شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد به زودی دارای شبکه تامین برق و روشنایی می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در ادامه از همراهی شرکت برق با شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در روشن‌سازی معابر فاقد روشنایی و همچنین سرعت عمل این شرکت در نصب تجهیزات و روشن‌سازی معابر شهرک شهید بهشتی، پس از بازدید و درخواست قبلی نیز تشکر کرد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات