از تسریع در روند پروژه‌ها تا توانمندی نیروهای  ...

از تسریع در روند پروژه‌ها تا توانمندی نیروهای ...

از تسریع در روند پروژه‌ها تا توانمندی نیروهای شهرداری در اداره امور

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، مراسم تکریم و معارفه شهرداران مناطق 8، 11، ثامن و مدیرکل دفتر طرح‌ها و مطالعات شهری شهرداری مشهد مقدس با حضور جمعی از اعضای شورای شهر، شهردار و مدیران شهری برگزار شد.

** روند پیشرفت پروژه‌های سطح شهر تسریع یابد

سید ابراهیم علیزاده، رئیس کمیته نظارتی شماره پنچ شورای اسلامی شهر مشهد مقدس که شامل مناطق 8 و 11 می‌شود، از شهردار مشهد و شهرداران مناطق خواست که با تلاش بیشتری در مسیر درآمدزایی تلاش نمایند و اظهارکرد: قدردان نگاه و رویکرد شهرداری، نسبت به پروژه‌های سطح مشهد، به ویژه حاشیه شهر هستیم ولی از معاونت‌های تخصصی و شهرداری‌های مناطق انتظار داریم که همت بیشتری در این خصوص بگمارند.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در پیشرفت و روند اجرایی پروژه‌ها، به ویژه پروژه‌های زودبازده، گفت: این پویایی باید در شهر محسوس و ملموس باشد تا اتفاقات خوبی در فضای شهری شاهد باشیم.

رئیس کمیته نظارتی شماره پنج در ادامه به پروژه ساماندهی اراضی ارتش اشاره کرد و افزود: این پروژه، کار بزرگی بود که وصف آن به راحتی نیست و در این خصوص کمال تقدیر و تشکر را از شهردار مشهد مقدس و بدنه مدیریت شهری دارم.

علیزاده خاطرنشان کرد: مدیریت شهری تمام‌قد پای کار این پروژه بود تا اتفاق خوبی نه تنها برای شهر مشهد مقدس، بلکه برای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی رخ بدهد؛ فضای بسیار مناسبی فراهم شده و اتفاقات تکمیلی را هم در آینده شاهد خواهیم بود.

وی در ادامه به شهردار مشهد مقدس بابت استفاده از بدنه شهرداری در انتصابات نیز تبریک گرفت.

** بدنه شهرداری، برخوردار از توانمندترین نیروهاست

فاطمه سلیمی، رئیس کمیته نظارتی شماره چهار شورای اسلامی شهر مشهد مقدس که شامل منطقه ثامن می‌شود نیز در این نشست، به ثمر نشستن پروژه پادگان لشکر 77 را ثمره همدلی بین تمام نهادهای مدیریت شهری و نهادهای فرادستی دانست و اظهارکرد: در این پروژه همدلی بی‌سابقه‌ای شکل گرفت و باید قدردان زحمات مدیران و افرادی که در این امر نقش داشتند، باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری مشهد مقدس از نیروهای توانمندی برخوردار است و این افراد متخصص در مدیریت شهری می‌توانند نقش بی‌بدیلی ایفا کنند، گفت: یکی از نکات حائز اهمیت در انتصابات اخیر، نگاه به بدنه درونی شهرداری است؛ این نگاه موجب ایجاد انگیزه در افراد برای طی کردن مراتب سازمانی می‌شود که شایسته تقدیر است.

سلیمی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از بدنه درونی مدیریت شهری برای انتخاب مدیران، تصریح کرد: در این مجموعه، مدیران بانو توانمندی داریم که برای استفاده از ظرفیت‌های آنها، نگاه تخصصی شاهد هستیم و براساس شایسته‌سالاری منصوب می‌شوند.

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: بانوان مدیر، علاوه بر تخصص و تعهد، نگاه مادرانه‌ای نسبت به مسائل شهری دارند که نمونه بارز آن را در منطقه 11 شاهد بودیم؛ خانم «عرب‌احمدی» علاوه بر تخصص در امور شهرداری منطقه، پارک «مادر و کودک» را به بهره‌برداری رساند که بخشی از نیازهای بانوان شهر را تامین می‌کند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات