الزام نصب کارت شناسایی بهره برداران بر روی تاکسی های شهر ساری

الزام نصب کارت شناسایی بهره برداران بر روی تاکسی های شهر ساری

به گزارش روابط عمومی و مدیریت ارتباطات شهرداری ساری ، سجاد اسدی ذغالچالی بر الزام تاکسیرانان مرکز استان مازندران به تهیه و نصب کارت شناسایی بر روی تاکسی‌هایشان خبر داد.

وی افزود: اقدامات لازم برای صدور کارت شناسایی بهره برداران تاکسی انجام شده است که این کارتها در تاکسی‌های سطح شهر و در معرض دید مسافر نصب خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل ‌و نقل بار و مسافر شهرداری ساری گفت: این کارت های شناسایی را حاوی اطلاعات مربوط به نام و نام خانوادگی و تصویر راننده، شماره پلاک تاکسی و کد شناسایی آن عنوان کرد.

به گفته اسدی در حال حاضر ۳هزار و هشت دستگاه تاکسی در سطح شهر ساری وجود دارد که تاکنون تمامی بهره بردارانی که مجوز فعالیت و اشتغال به کار از سازمان دریافت کرده اند،اقدام به دریافت و نصب این کارت شناسایی کردند.

وی افزود: این کارت شناسایی بر روی داشبورد و یا شیشه جلو تاکسی ها نصب می شود تا در معرض دید مسافران صندلی جلو و عقب باشد.

اسدی تأکید کرد: اطلاعات مندرج بر روی کارت شناسایی(کارت زرد) تا حد بسیاری در میزان اعتماد مسافران به بهره برداران ناوگان موثر است و در صورتی که مسافر ارایٔه پیشنهاد، انتقاد یا پیام تشکر نسبت به راننده داشته باشد به راحتی می تواند مشخصا برای آن فرد پیام بگذارد و این از مزایای نصب این کارت است که رسیدگی به شکایات و انتقادات راحت تر صورت گیرد و در انتخاب رانندگان نمونه نیز مؤثر خواهد بود.

رئیس سازمان مدیریت حمل ‌و نقل بار و مسافر شهرداری ساری

با بیان اینکه بهره برداران ملزم به استفاده از این کارت در هنگام فعالیت هستند و اعتبار آن به مدت ۲سال است، افزود: در صورت عدم نصب بر روی تاکسی و نداشتن اعتبار اعمال قانون می شوند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات