تقویت و نوسازی سیستم روشنایی پارک مشروطه با نصب چراغ

تقویت و نوسازی سیستم روشنایی پارک مشروطه با نصب چراغ

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند در بازدید از پارک مشروطه از آماده‌سازی و بهسازی این پارک در آستانه فصل تابستان برای شهروندان و گردشگران خبر داد و اظهار کرد: به زودی سیستم روشنایی پارک مشروطه به چراغ‌هایی با پایه‌های ۶ متری مجهز می‌شود.

شهردار منطقه که با همراهی معاون فنی و عمرانی، معاون خدمات شهری و اجرایی، مدیر حراست و مدیر امور ارتباطات منطقه از این پارک بازدید می‌کرد، افزود: پارک مشروطه به جهت ویژگی خاص خود از لحاظ شکل و ارتفاع و موقعیت مطلوب، یکی از پارک‌های بزرگ و زیبای سطح حوزه استحفاظی منطقه و شهر تبریز است که باید بیش از این به آن توجه کرده و آماده‌سازی شود و برای استفاده بیشتر شهروندان نیز باید شناسانده شود.

پورخردمند افزود: در قدم اول، سیستم روشنایی پارک تجهیز و تقویت خواهد شد تا شهروندان در مواقع شب با احساس امنیت بیشتری در این پارک حضور یافته و برای تفریح و گذران اوقات فراغت و آرامش روحی و روانی خود به راحتی استفاده کنند.

وی گفت: نرده‌ها، جداول دور تا دور پارک و همچنین سطل‌های زباله پارک را در چند روز آینده رنگ‌آمیزی کرده و دوباره به فضایی شاداب و روح‌نواز تبدیل خواهیم کرد.

شهردار منطقه ۳ خاطرنشان کرد: سرویس بهداشتی موجود در جوار پارک و سازمان نظام وظیفه نیز تعمیر، مرمت و بهسازی و برای استفاده شهروندان مجدداً آماده می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات