جانمایی، طراحی و نصب ۷۶۰متر تابلوی راهنمای مسیر در معابر شهر

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان خبر داد:

جانمایی، طراحی و نصب ۷۶۰متر تابلوی راهنمای مسیر در معابر شهر

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان، از جانمایی و طراحی ۷۶۰ متر تابلوی راهنمای مسیر در معابر شهر و نصب تابلوهای راهنمای مسیر در بزرگراه «امام رضا (علیه‌السلام)» خبر داد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، مهدی طهماسبی افزود: تابلوهای راهنمای مسیر گاوارین در دو نقطه از بزرگراه شمالی توسط اداره فنی و اجرایی سازمان در حال نصب است.

وی خاطرنشان کرد: تابلوهای مسیر بزرگراه در دو نقطه از مسیر شمالی بزرگراه «امام رضا (علیه‌السلام)» در محدوده جایگاه CNG قبل از تقاطع غیرهم‌‌سطح «سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی»(کوثر) و همچنین قبل از تقاطع غیرهم‌سطح «غدیر» (فرهنگیان) توسط نیروهای فنی و اجرایی با تجهیزات و امکانات سازمان در حال نصب است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان با اشاره به جانمایی و طراحی ۷۶۰متر تابلوی راهنمای مسیر در معابر شهر، افزود: طراحی، تولید و نصب تابلوهای راهنمای مسیر معابر شهر کرمان توسط سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری انجام می‌شود و بعد از آماده‌سازی محل تابلوها با اجرای فونداسیون، پایه تابلوها نصب شده و در مرحله بعد تابلوهای راهنمای مسیر نصب می‌شود.

طهماسبی بیان کرد: از همشهریان عزیز که با صبوری خود در هنگام نصب تابلوها که باعث کندی تردد خودروها می‌شود، ما را در انجام امور ترافیکی یاری می‌رسانند، تشکر می‌کنم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات