سبطی در نشست خبری: کاهش محسوس سرعت رسیدگی به پرونده های شهروندان

سبطی در نشست خبری: کاهش محسوس سرعت رسیدگی به پرونده های شهروندان

شهردار گرگان در نشست خبری به تشریح مهمترین عملکرد دوران مدیریتی خود پرداخت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهندس محمدرضا سبطی روز پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: من از تاریخ یکم آبان ماه که مسئولیت شهرداری را برعهده گرفتم تحقق شعار «شهری برای همه» و توزیع عادلانه تمامی خدمات شهری از قبیل زیباسازی، ایجاد فضای سبز، پاکسازی محلات، آسفالت معابر، کنترل ترافیک و برنامه های نشاط اجتماعی را در دستور کار قرار دادم.

سبطی با بیان اینکه شهرداری یک دستگاه اجرایی خودگردان است، افزود: یکی از اقدامات مهمی که در راستای چابکسازی و اصلاح نظام اداری صورت گرفت راه اندازی جلسات «پیشخوان خدمت» با حضور تمامی مدیران شهرداری بود.

وی تصریح کرد: در حوزه خدمات شهرسازی، کمیته های مختلفی تشکیل می شد و رسیدگی به پرونده شهروندان در این کمیته ها بین یک تا 6 ماه زمان می بُرد اما اکنون سرعت رسیدگی به حدود یک هفته تقلیل یافته است.

به گفته شهردار گرگان، پرونده هر شهروندی که مشکلی در حوزه های مرتبط با شهرداری گرگان داشته باشد در جلسات پیشخوان خدمت مطرح می شود.

سبطی در نشست خبری: کاهش محسوس سرعت رسیدگی به پرونده های شهروندان

سبطی با اشاره به عملکرد 6 ماهه مدیریت خود گفت: پروژه زیرگذر افسران – انجیراب پیش از زمان حضور بنده 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که این رقم در سه ماهه بعدی به 100 درصد رسید و پروژه در بهمن ماه 1400 افتتاح شد که نشان از توان بالای مدیریتی در حوزه های عمرانی و مالی شهرداری دارد.

وی از نهضت آسفالت، انتقال خط لوله نفت با هدف ساماندهی شمال شهر، ساختمانی ایست کار، تفاهم نامه با بانک شهر، خرید 40 دستگاه اتوبوس، تسهیل در صدور پروانه ساختمانی، قهرمانی مجدد تیم بسکتبال شهرداری، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قرارداد کار معین و تسویه بیش از 80 درصد از بدهی های ادوار گذشته به عنوان مهمترین عملکرد دوران مدیریتی خود نام برد.

شهردار گرگان در خصوص نهضت آسفالت بیان کرد: آسفالت معابر یکی از ضرورت ها و اولویت های اصلی مدیریت شهری است که در بیش از 40 محله از مجموع 94 محله زیرسازی و آسفالت انجام شده و باز هم ادامه خواهد داشت.

به گفته سبطی تا پایان سال در معابری که حداقل 30 درصد محل سکونت باشد عملیات زیرسازی و در معابری که دست کم 80 درصد سکونت گاه باشد عملیات بهسازی آسفالت انجام می شود.

وی در خصوص تفاهم نامه بی سابقه با بانک شهر گفت: به منظور حمایت و تسهیل پرداخت بدهی توسط سازندگان ساختمانی و با هدف رونق بخشی به سرمایه گذاری در حوزه ساختمان برای نخستین بار در تاریخ شهرداری، تفاهم نامه ای با بانک شهر منعقد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات