عملکرد صد روزه شهرداری تبریز منتشر می‌شود

عملکرد صد روزه شهرداری تبریز منتشر می‌شود

به گزارش شهریار، صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور سرپرست اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و مدیران ارتباطات مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز برگزار شد، در مورد برنامه‌های مختلف از جمله انتشار عملکرد صد روزه شهرداری، آغاز جشن‌های تابستانی و دهه امامت و ولایت بحث و تصمیم‌گیری شد.

با توجه به تاکید شهردار تبریز و برنامه‌ریزی شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص ایجاد شادابی و نشاط در شهر و همچنین گسترش آموزش‌های شهروندی، جشن‌های تابستانی با برنامه‌ریزی و همت اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و امور ارتباطات مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری برگزار خواهد شد.

بر این اساس ۳۵ برنامه ورزشی، فرهنگی، هنری و اجتماعی طبق دستورالعمل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در قالب جشن‌های تابستانی برگزار خواهد شد.

برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه جشن‌های غدیر تا قربان در دهه امامت و ولایت از دیگر موارد مورد بحث در جلسه صبح امروز مدیران ارتباطات مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز بود.

لزوم پاسخگویی سریع و شفاف به مشکلات شهروندان در محلات که در رسانه‌های محلی، استودیو شهر، شهریار نیوز و برنامه تبریزیم مطرح می‌شود، از جمله موارد مهم و مورد تاکید در این جلسه بود.

تولید کلیپ از عملکرد شهرداری‌های مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه شهرداری تبریز توسط امور ارتباطات در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات