انتصاب مديرعامل جديد توزيع نيروي برق غرب مازندران

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران:مهندس حميدرضا پيرپيران در اين مراسم ضمن قدرداني از زحمات مجموعه توزيع نيروي برق غرب مازندران طي چند سال گذشته عنوان كرد: اين شركت در ارايه خدمت بهينه به مردم همواره پيشرو بوده اميدوارم اين رويه همچنان ادامه داشته باشد.
معاون هماهنگي توزيع توانير داشتن چشم انداز و برنامه ريزي ،اهميت دادن به كار و توجه و اهميت به تك تك افراد سازمان از مولفه هاي اصلي سازمان هاي پيشرو و موفق است كه به خوبي در شركت توزيع برق غرب مازندران به چشم مي خورد.
وي اضافه كرد: نبايد فراموش كنيم كه خدمت به مردم يك فرصت است و بايد قدر اين فرصت را كه در اختيار قرار داريم به خوبي بدانيم و به نحوي وظايف محوله خود را انجام دهيم كه در ميان مردم از مجموعه صنعت برق به نيكي ياد شود.
مهندس مدقق نيز در سخناني اظهار داشت: شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران در بهره گيري از خدمات غيرحضوري و توسعه اپليكيشن برق من و بهره گيري از كنتورهاي هوشمند پيشتاز بوده و خدمات ارزنده اي ارايه كرده است.
در ادامه اين مراسم مصطفي بابايي مديرعامل جديد شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران ضمن تشكر از زحمات مهندس فرح زاد، رئوس برنامه هاي خود را شامل: گذر موفق از پيك تابستان سال جاري مطابق با وزارت نيرو و با اهداف توانير، هوشمند سازي فعاليت ها، تعامل سازنده با نهاد ها و ارگان هاي استاني در راستاي خدمت رساني بهتر به مردم، بهره گيري از ظرفيت هاي فرهنگي اجتماعي استان مازندران به خصوص غرب مازندران ،تعامل با مسئولين در راستاي رفع مشكلات واگذاري انشعاب و كاهش بهره گيري از انشعابات غير مجاز و حفظ سلامت و انضباط اداري برشمرد.
مهندس فرح زاد نيز در سخناني به ارايه عملكرد شش ساله دوران تصدي مديرعاملي شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران پرداخت و گفت: توفيقات به دست آمده مرهون همدلي، همراهي، تخصص و تعهد و احساس مسئوليت همكاران پرتلاش شركت و همراه و همگام با اهداف شركت توانير و توسعه تكنولوژي صنعت برق بوده است.
دكتر كوروش موسوي تاكامي مديرعامل شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان نيز ضمن تقدير از زحمات مهندس فرح زاد و آرزوي توفيق براي مهندس بابايي اظهار داشت: با توجه به حضور اينجانب در ستاد توانير و ارتباط موثر با شركت هاي توزيع به خصوص توزيع غرب مازندران شاهد فعاليت هاي ارزنده و شاخص در ارايه خدمات بهينه به مشتركين و صنعت برق بوده ام.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات