اجرای طرح جامع در بلوار «۲۲ بهمن»

معاون شهرسازی و معماری شهردار کرمان خبر داد:

اجرای طرح جامع در بلوار «۲۲ بهمن»

معاون شهرسازی و معماری شهردار کرمان، از اجرای طرح جامع سه‌بعدی بلوار «۲۲ بهمن» با رویکرد ایجاد فضایی برای حضور بیشتر کودکان خبر داد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، محسن پوراسماعیلی گفت: برای استفاده بهینه از ظرفیت موجود دوطرف بلوار «۲۲ بهمن» و به‌منظور توسعه فضاهای شهری استاندارد و مناسب حضور بیشتر کودکان (با توجه به اینکه شهر کرمان به‌عنوان پایلوت شهر دوستدار کودک نیز معرفی شده) و از آنجاکه سرزندگی و جذابیت سابق محور «۲۲ بهمن» طی سالیان گذشته با احداث محور گردشگری «هفت‌باغ» از دست رفته، اجرای این طرح در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین به‌دلیل کمبود تسهیلاتی در این معبر مانند مسیر دوچرخه و پیاده‌راه با در نظر گرفتن استانداردهای به‌روز ترافیکی و ایمن برای حضور تمام اقشار، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرمان، نسبت به تهیه شرح خدمات و عقد قرارداد با مشاور ذی‌صلاح با عنوان «طرح جامع سه‌بعدی طراحی شهری بلوار ۲۲ بهمن» اقدام کرده است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار کرمان، با بیان اینکه این طرح در قالب سکانس‌های مختلف و فازبندی و سایر جزییات اجرایی، و با محوریت حضور کودکان طراحی شده است، گفت: با اجرای پروژه مذکور به طول تقریبی ۵ کیلومتر در هر سمت از محور، در مجموع ۱۰ کیلومتر به مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی سطح منطقه افزوده می‌شود و با لحاظ فضاهای مناسب حضور کودکان، سایر اعضای خانواده‌ها در کنار فرزندان‌شان می‌تواند از فضای مذکور بهره ببرند.

معاون شهرسازی و معماری شهردار کرمان افزود: تمام موارد و بخش‌های موردنیاز این پروژه ازسوی مشاور ارایه شده و تایید کارگروه ترافیک شهرداری را نیز اخذ کرده، و تنها به اخذ تاییدیه از شورای ترافیک نیاز دارد.

پوراسماعیلی ادامه داد: همچنین جهت بررسی موارد اجرایی پروژه، طرح به معاونت حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری نیز ارسال شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات