تصویب احداث هتل پنج ستاره در شهرک خاوران

تصویب احداث هتل پنج ستاره در شهرک خاوران

به گزارش شهریار، محمد عزتی با اعلام این خبر گفت: در راستای اعمال سیاست‌های تشویقی شهرداری تبریز در تعرفه و عوارض محلی مصوب شورای اسلامی شهر و با هدف توسعه گردشگری و افزایش مراکز اقامتی در شهر تبریز، مجوز احداث یک باب هتل پنج ستاره در شهرک خاوران و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در نخستین جلسه کمیسیون ماده ۵ استان در سال جاری مورد تصویب قرار گرفت.
وی افزود: بر اساس ماده ۳۶ لایحه تعرفه و عوارض محلی، به منظور ایجاد انگیزه فعالیت بیشتر بخش خصوصی و در راستای افزایش مراکز اقامتی، شهرداری تبریز اقدام به اعمال سیاست‌های تشویقی با صدور پروانه رایگان برای سرمایه‌گذاران در این حوزه با تایید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می‌کند.
وی در تشریح این پروژه ادامه داد: هتل پنج ستاره فیروزه خاوران به مساحت پنج هزار مترمربع و با زیربنای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در شهرک خاوران حوزه شهرداری منطقه ۹ تبریز واقع شده و سی و چهارمین پرونده درخواست احداث هتل در کمیسیون ماده ۵ استان در سال‌های اخیر است.
عزتی گفت: احداث هتل‌ها با هر درجه و ستاره در هر کاربری، بعد از تصویب در کمیسیون ماده ۵ از پرداخت هرگونه عوارض مفاد این تعرفه معاف بوده و در شهرداری تبریز مبلغی از بابت هرگونه عوارض اخذ نخواهد شد.
معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز آمادگی خود را جهت ارائه تسهیلات گوناگون در راستای اجرای پروژه‌های شهری به ویژه در حوزه گردشگری اعلام کرده و از سرمایه‌گذاران حوزه‌های مختلف به ویژه بخش خصوصی در جهت توسعه و رونق گردشگری دعوت بعمل می‌آورد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات