انتشار نشریه الکترونیکی « نشست قوه قضائیه با مدیران سازمان حفاظت محیط زیست» همزمان با پنجمین روز از هفته قوه قضائیه

انتشار نشریه الکترونیکی « نشست قوه قضائیه با مدیران سازمان حفاظت محیط زیست» همزمان با پنجمین روز از هفته قوه قضائیه

نشریه الکترونیکی نشست قوه قضائیه با مدیران سازمان حفاظت محیط زیست همزمان با پنجمین روز از هفته قوه قضائیه 1401 انتشار یافت.

به گزارش «پارما» همزمان با پنجمین روز از هفته قوه قضائیه با عنوان « قوه قضاییه و حراست از بیت المال و مبارزه با مفاسد اجتماعی، اداری و جرایم سازمان یافته » یادمان نشست اخیر قوه قضائیه با مدیران سازمان حفاظت محیط زیست و پاسداشت تلاش های ارزشمند قضات و دست اندرکاران قضایی در حوزه محیط زیست، نشریه الکترونیکی « نشست قوه قضائیه با مدیران سازمان حفاظت محیط زیست» طراحی و انتشار یافت.

در این نشریه دیدگاه های زیست محیطی حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضا با استناد به بیانات مطرح شده در نشست مورخ 17 خرداد 1401 ریاست قوه قضائیه در دیدار مدیران سازمان حفاظت محیط زیست کشور مطرح شده است. مواردی از قبیل: اهمیت مقوله محیط زیست ، قانونگذاری در حوزه محیط زیست ، کارکردهای شورای عالی محیط زیست ، ضرورت آسیب شناسی در زمینه تحقق قوانین و ارتقای جایگاه سازمان حفاظت محیط زیست ، همچنین انتظارات سازمان حفاظت محیط زیست از قوه قضائیه موضوعاتی است که در این نشریه الکترونیکی درج شده است و با کلیک کردن بر هر عنوان در فهرست قابل دسترسی برای علاقه مندان خواهد بود.

مطالعه نشریه فوق با اتصال به پیوند الکترونیکی زیر امکان پذیر است:

https://b2n.ir/f05829

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات