راهدارخانه تجرک فامنین همدان با حضور وزیر راه به بهره برداری رسید

راهدارخانه تجرک فامنین همدان با حضور وزیر راه به بهره برداری رسید

http://www.bananews.ir/راهدارخانه تجرک از توابع شهرستان فامنین، روز سه شنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی ،وجمعی از مسوولان محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) راهدارخانه تجرک که از اواسط آذر ماه سال ۸۹ آغاز و در طول یک سال به اتمام رسیده در زمینی به مساحت یک هزار و ۳۲۱ متر مربع شامل ساختمان اداری، آشیانه، ماشین آلات، انبار نمک و مخزن سوخت با اعتبار چهار میلیارد و ۳۲۲ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این آیین گفت: با افتتاح این راهدارخانه تاکنون ۶۲۶ راهدار خانه در کشور به به بهره برداری رسیده است.

'شهریار افندی زاده' با تاکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر اینکه در هر ۱۰۰ کیلومتر باید راهدارخانه احداث شود افزود: نقشه کیت به همه استان ها ابلاغ شده تا این طرح اجرایی شود.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اضافه کرد:با اجرای این طرح در فصل زمستان و تابستان راهدارخانه ها مسوول نگهداری و بهسازی راه ها هستند.

وی گفت: در برخی مکان ها نظیر گردنه ها ، اقامتگاه هایی برای رانندگان و مسافران احداث می شود تا در زمان برودت هوا ،کولاک و بهمن در آن محل مستقر شوند.

افندی زاده افزود: از مجموع ۶۲۶ راهدار خانه کشور ۱۹۶ راهدارخانه از سه سال گذشته تاکنون بهسازی شده است.

گفتنی است با بهره برداری از این طرح شمار راهدارخانه های استان همدان به ۱۴ راهدارخانه افزایش یافت.

 

 

    نظرات