حضور برق تبريز در مانور امداد و نجات الي بيت المقدس

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق تبريز، عباس حسامي با بيان مطلب بالا افزود: شركت توزيع نيروي برق تبريز در اين رزمايش مهم يكي از فعال ترين وتاثيرگذارترين سازمان ها بود و بخوبي موفق به ايفاي وظايف محوله شد كه جا دارد از زحمات كليه ي همكاران پرتلاش، ماهر و وظيفه شناس شركت تشكر و قدرداني كنم.
حسامي خاطرنشان كرد: براساس هماهنگي هاي صورت گرفته با پايگاه مقاومت بسيج شهيد مرتضي ياغچيان، مديريت برق تبريز و پدافند غيرعامل شركت در اين رزمايش حضوري فعال و تاثيرگذار داشتند و در اولين فرصت به محل اعزام شده و در طول مانور با موفقيت امورات محوله را انجام دادند.
وي يادآور شد: اكيپ تعميرات و عملياتي برق تبريز موفق شدند پس از حمله و بمباران دشمن فرضي، در كمترين زمان، ژنراتور شركت را راه اندازي و برق منطقه را پايدار كرده و شبكه را به مدار بازگردانند.
گفتني است؛ مانور امداد و نجات الي بيت المقدس با شركت گردان هاي كوثر و بيت المقدس سپاه ناحيه ويژه تبريز، مديريت بحران استان و سازمان هاي امدادي از جمله جمعيت هلال احمر، اورژانس، شركت توزيع برق تبريز، آب و فاضلاب تبريز، مخابرات، شركت گاز، آتش نشاني در محل پادگان شهيد تجلايي سپاه در منطقه سعيدآباد اجرا شد. در اين مانور كه با پيش فرض بمباران هوايي طراحي شده بود هر يك از سازمان ها براساس رسالت سازماني نسبت به انجام وظايف محوله اقدام كردند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات