آغاز مرحله دوم طرح جامع ارزیابی عملکرد شرکت‌های فضای سبز تبریز

آغاز مرحله دوم طرح جامع ارزیابی عملکرد شرکت‌های فضای سبز تبریز

به گزارش شهریار، اکبر امجدی با ذکر این خبر گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و در راستای بهبود وضعیت کمی و کیفی فضای سبز شهری و نیز نظارت مستمر بر عملکرد ماهانه شرکت‎‌های فضای سبز تبریز، اجرای مرحله دوم طرح جامع ارزیابی عملکرد شرکت‌های فضای سبز تبریز آغاز شده است.

وی آسیب‌شناسی و ارزیابی مستمر فرایند کاری حوزه فضای سبز را جزو اصلی‌ترین برنامه‌های حوزه سیما، منظر و فضای سبز برخواند که موجب احصا و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در این حوزه مهم شهرداری تبریز خواهد شد.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز در خصوص نحوه اجرای طرح جامع ارزیابی شرکت‌های فضای سبز تبریز نیز گفت: بر این اساس و برابر پیش‌بینی‌های دفترچه فهرست بهای شرکت‌های فضای سبز، هیاتی متشکل از کارشناسان خبره و دستگاه‌های نظارتی سازمان تشکیل و بطور ماهانه عملکرد شرکت‌های فضای سبز مناطق دهگانه شهرداری تبریز را از نزدیک رصد و مورد ارزیابی قرار می‌دهند تا ضمن تاکید بر اجرای صحیح آیتم‌های جاری و نحوه انجام آن توسط شرکت‌ها، با هرگونه کم‌کاری و قصور نیز برخورد لازم و قانونی صورت گیرد.
امجدی بهبود وضعیت کیفی و کمی فضای سبز تبریز را آرمان و هدف اصلی سازمان متبوع خود دانست و بر تلاش همه جانبه برای نیل به این هدف مهم و احیای خاطره باغ‌شهر تبریز تاکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات