مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز و حوادث غیر مترقبه، مهم‌ترین اولویت شهرداران شب

مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز و حوادث غیر مترقبه، مهم‌ترین اولویت شهرداران شب

به گزارش شهریار، مهدی یوسفی عصر امروز در جلسه‌ای که در خصوص فعالیت شهرداران شب برگزار شد، اظهار کرد: در هر منطقه شهرداری تبریز ۲ نفر به عنوان شهردار شب انتخاب شده است که به صورت چرخشی و یک شب در میان فعالیت خواهند کرد و در مجموع ۱۱ شهردار شب در مناطق و مرکز، اهداف محوله را انجام خواهند داد.

یوسفی با بیان اینکه عوامل ذی‌ربط به سمت اهداف تعریف شده هدایت می‌شوند، افزود: هدف از انتخاب شهردار شب، انجام اقداماتی به صورت شبانه در سطح شهر است .

او با بیان اینکه متاسفانه بیشتر ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح شهر شبانه انجام می‌گیرد خاطرنشان کرد: نظارت بر مجموعه و منطقه مربوطه شب‌ها توسط شهرداران انجام خواهد گرفت و باید از چنین مسائلی جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهردار تبریز ادامه داد: اقداماتی همچون آسفالت‌ریزی، خط کشی معابر، لکه‌گیری، رفت و روب و نظافت به صورت شبانه در سطح شهر انجام می‌گیرد که یکی از وظایف شهرداران شب، نظارت بر این اقدامات است تا به شهرداری منطقه ذی‌ربط گزارش کنند.

یوسفی با اشاره به حوادث غیر مترقبه، افزود :این گونه حوادث نیاز به مدیریت و واکنش سریع دارند که توسط شهرداران شب انجام می‌گیرد.

وی گفت: مباحثی همانند درختان شکسته و نمک پاشی در فصل زمستان جزو وظایف شهرداران شب است که به زودی پیاده خواهد شد.

معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهردار تبریز یادآور شد: شناسایی تهدیدها و نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت، از جمله انتظارات ما از شهرداران شب است. مدیریت، حفظ و نگهداری از اموال شهرداری در پارک‌ها و بوستان های شهری و معابر، نظارت و رسیدگی بر وضعیت سرویس‌های بهداشتی و... از دیگر وظایف شهرداران شب به شمار می‌رود.

یوسفی خاطرنشان کرد: هماهنگی در سیستم به خصوص سامانه اطلاع رسانی مردمی ۱۳۷ بسیار حائز اهمیت است که شهرداران شب باید هماهنگی لازم را در این زمینه داشته باشند تا با همتی مضاعف به نتایج مطلوب دست یابیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات