صرفه جويي 2.7 دهم مگاواتي مصرف برق در استان البرز

صرفه جويي 2.7 دهم مگاواتي مصرف برق در استان البرز

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان البرز، "حسن كريمي" با اشاره به اجرايي شدن 100 برنامه مدون توسط وزارت نيرو به جهت گذر از پيك تابستان، تصريح كرد: از جمله اين برنامه ها، همكاري وزارت صمت با شركت هاي توزيع برق براي تعطيلي يك روزه واحدهاي صنعتي در هفته است كه با تحقق اين مهم بيش از 80 درصد واحدهاي صنعتي و توليدي كه همكاري لازم را داشتند ، بدون محدوديت به فعاليت خود ادامه دادند.
وي بيان كرد: همراهي دولت براي اجراي كاهش ساعت كاري ادارت دولتي لازمه عبور از چالش مصرف برق در فصل تابستان است كه با اجراي اين طرح كمك شاياني به جلوگيري از قطعي برق براي مشتركان واحدهاي مسكوني و تجاري شده است.
مديرعامل شركت توزيع برق البرز، تصريح كرد: اين استان، يك ميليون و 200 هزار مشترك خانگي و تجاري دارد كه 10درصد آن ها مصرف بيشتر از تعرفه دارند و 24درصد برق مصرفي اين استان را به خود اختصاص داده اند.
وي در ادامه به يكي از بزرگترين معضلات شركت توزيع برق استان البرز اشاره كرد و افزود: سال گذشته بالغ بر 30ميليارد تومان تجهيزات شبكه برق اين منطقه سرقت شده است.
كريمي اظهار داشت: با هماهنگي پليس امنيت اقتصادي در سه ماهه نخست امسال، چهار هزار و 500 دستگاه ماينر غيرمجاز در البرز كشف شده است.

لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات