بررسی و تحلیل سامانه جامع مدیریت قراردادها و معاملات شهرداری تبریز

بررسی و تحلیل سامانه جامع مدیریت قراردادها و معاملات شهرداری تبریز

به گزارش شهریار، جلسه بررسی و تحلیل سامانه جامع مدیریت قراردادها و معاملات شهرداری تبریز با حضور نمایندگان شرکت پیشگام بینش، اداره کل حقوقی شهرداری تبریز و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد.

بهنام فرشادی معاون شهر هوشمند در خصوص اهمیت قراردادها، گفت: قراردادها به عنوان یکی از ابزارهای اصلی برون‌سپاری و انجام فعالیت‌های جاری عمرانی سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی به حساب می‌آیند و از آنجا که کنترل صحیح، منظم و به موقع فرآیند عقد، اجرا، پیشرفت و اتمام قراردادها نقشی حیاتی در پیشبرد اهداف سازمان‌ها دارد، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز نیز به منظور مکانیزه کردن همه فعالیت‌های فرایند مذکور، اقدام به طراحی و پیاده‌سازی سامانه جامع مدیریت قراردادها و معاملات شهرداری تبریز کرده است.

وی ابراز کرد: در این جلسه، ضمن ارائه این سامانه توسط نماینده شرکت مذکور، نسبت به بررسی امکانات سامانه، تطبیق فرآیندهای موجود در مجموعه شهرداری تبریز با فرآیندهای سامانه، بررسی پیش‌نیازهای استقرار و اجرای پروژه، تحلیل اطلاعات پایه و ... اقدامات لازم انجام پذیرفت.

فرشادی خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سامانه در شهرداری تبریز، گردش کار و بایگانی الکترونیکی تمامی اطلاعات و واحدهایی که به نحوی در روند پیشنهاد، انعقاد، بررسی و اجرای قراردادها مشارکت دارند، توسط فرم‌های الکترونیکی سامانه انجام شده و مدیران سازمان می‌توانند در هر لحظه، اطلاعات تصمیم‌ساز مورد نیاز طرح‌ها و پروژه‌ها و قراردادهای در دست اجرا یا خاتمه یافته را به دست آورند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات