توزیع ۴ هزار تن آسفالت در محدوده شهرداری منطقه ۱۰

توزیع ۴ هزار تن آسفالت در محدوده شهرداری منطقه ۱۰

به گزارش شهریار، موسی زارعی با بیان این خبر گفت: در راستای تسهیل تردد شهروندان و یکدست کردن معابر در سه ماهه اول سال جاری میزان ۴ هزار تن آسفالت در سطح معابر و محلات منطقه ۱۰ توسط اکیپ‌های معاونت‌های فنی و عمرانی و خدمات شهری این منطقه توزیع شده است.

زارعی گفت: خیابان‌ها و معبرهای سطح حوزه و محل‌هایی که آسفالت آن نیازمند ترمیم و بهسازی بود، در این مدت بر اساس اولویت عملیاتی شده است.

وی افزود: در همین راستا چندین مسیر اصلی و فرعی تحت پوشش این منطقه اعم از محله ارشد بیرق منبع، کوچه سیدلر محله شرشرا، کوی المهدی ارم، پارک آزادگان، کوی فیاض بخش منبع، کوچه نوروزی واقع در شمس تبریزی و ... از مسیرهایی به شمار می‌آید که آسفالت‌ریزی اساسی شده است.

زارعی با اشاره به مسیرهایی که در این مدت نسبت به اصلاح و ترمیم آنها اقدام شده است، اظهار کرد: مسیرهای اصلی و پرتردد در اولویت عملیات لکه‌گیری بوده و در این میان آسفالت مسیرهای مختلف همچون فلکه رضوانشهر، کمربندی ارم، ششگلان مقابل بیمارستان کودکان، خیابان عارف ثقه الاسلام، مسیر خلیل آباد، خروجی اتوبان پاسداران و ... در این مدت به همت اکیپ‌های چندگانه آسفالت معاونت فنی و عمرانی و معاونت خدمات شهری منطقه مورد بهسازی و اصلاح قرار گرفته است و باعث روان‌سازی این مسیرها شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات