اهواز محتاج کار و عمل است / پروژه های احداث پارک در آیین های هر هفته یک افتتاح چشم اندازی برای گسترش سرانه فضای سبز اهواز

اهواز محتاج کار و عمل است / پروژه های احداث پارک در آیین های هر هفته یک افتتاح چشم اندازی برای گسترش سرانه فضای سبز اهواز



به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز، حجت الله زارع زاده روز سه‌شنبه هفتم تیرماه ۱۴۰۱ در آیین افتتاح پارک سعادت فاز دو پادادشهر اظهار کرد: امروز در آیین هر هفته یک افتتاح با نام و یاد شهید والامقام احسان کربلایی پور در خدمت مردم شریف پادادشهر هستیم تا بهره برداری از پارک سعادت در این منطقه را آغاز کنیم.

وی افزود: در همین افتتاحیه های سه شنبه ها که قرار است تا پایان شهریورماه ۶۰ پروژه افتتاح گردد، ۱۵ الی ۱۶ پروژه آن مربوط به پارک های محله ای است و همین موضوع می تواند چشم انداز خوبی برای گسترش فضای سبز و رسیدن به استاندارد ها در اهواز باشد.

زارع زاده ادامه داد: همانطور که میدانید فضای سبز اهواز با استاندارد های شهری مقداری فاصله دارد، اما با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته قرار شده در بازه زمانی مناسبی به این استاندارد برسیم .

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز اضافه کرد: البته نگهداری فضای سبز در اهواز کار بسیار سخت و سنگینی است، چرا که در حوزه شرایط آب و هوایی، جنس خاک و رساندن آب خام به فصای سبز مشکلاتی وجود دارد که همکاری شهروندان در نگهداشت از این سرمایه ها و همت مدیران را می طلبد.

وی عنوان کرد: آیین هر هفته یک افتتاح پیام عمل به وعده ها می باشد؛ ما در شورای اسلامی شهر بنا گذاشتیم به جای ایجاد پروژه های جدید، پروژه های نیمه تمام و رها شده را با رعایت اهمیت به اتمام برسانیم.

زارع زاده بیان کرد: پیام دیگر این سه شنبه ها این است که اهواز محتاج کار است ، محتاج تلاش و کوشش مضاعف است و این شهر با مطلب نوشتن و نا امید کردن مردم ساخته نمی شود. ما باید در کنار مردم قرار بگیریم و با دادن روحیه به مردم شهر را بسازیم.

شهردار منطقه ۸ شهرداری اهواز نیز در این مراسم گفت : امروز هم طبق وعده ای که شهردار به مردم داده بود در هفته نهم افتتاحیه سه شنبه ها، اهدای پارک با نام و یاد شهید مدافع حرم احسان کربلایی به مردم عزیز این منطقه را داریم.

محمدرضا قنواتی ادامه داد: در این پارک کارهایی همچون پیاده رو سازی، خاکریزی نباتی، خاک برداری، احداث سیستم آب خام، نصب سِت تندرستی، نصب نیمکت، وسایل بازی، چمن کاری و نور پردازی صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: این مجموعه در ۳ هکتار با تلاش کارکنان شهرداری تقدیم مردم می شود و طی هفته های آتی نیز پروژه های دیگری به مردم این منطقه اهدا خواهد شد. لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات