معرفی معاون مالی اقتصادی شهرداری منطقه ۷ تبریز

معرفی معاون مالی اقتصادی شهرداری منطقه ۷ تبریز

به گزارش شهریار، محمدعلی میرزا خانی در جلسه‌ای با حضور شهردار منطقه و معاونان و مدیران منطقه به عنوان معاون جدید مالی اقتصادی شهرداری منطقه معرفی و از زحمات محمدرضا جعفری معاون پیشین قدردانی شد.

محمد رشتبری شهردار منطقه ۷ در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات محمدرضا جعفری و اشاره به پیشینه فعالیت‌های وی گفت: وی خالصانه همواره در منطقه حضور داشته و به صورت شبانه روزی برای منطقه و شهروندان خدمت می‌کرد و همواره برای پیشبرد اهداف سازمانی از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده است که آرزوی توفیق و موفقیت برای وی خواستاریم. همچنین انتظار می‌رود میرزاخانی نیز کارنامه‌ای درخشان به ثمر رساند چرا که فلسفه تغییرات نیز دستیابی به رونق و پیشرفت‌های روزافزون است.

رشتبری با اشاره به اهمیت این پست سازمانی، اظهار کرد: میرزاخانی مدیری پاکدست و مدبر بوده و این منطقه قطعاً پتانسیل بالایی دارد که شاهد حضور مدیرانی مدبر و جوان است.

محمد علی میرزاخانی معاون جدید مالی اقتصادی شهرداری منطقه ۷ تبریز، پیش از این در مسئولیت‌های معاون مالی اقتصادی شهرداری منطقه ۴، معاون مالی اقتصادی سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز، مدیر حقوقی منطقه ۱، مشاور شهردار منطقه ۱ در امور حقوقی، مدیر املاک منطقه ۱، دبیر کمیسیون‌های درآمد، بودجه و توافقات منطقه ۱ و مدیر امور اداری منطقه ۱ بوده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات