سازمان مدیریت پسماند از مجموعه‌های مهم شهرداری تبریز است

سازمان مدیریت پسماند از مجموعه‌های مهم شهرداری تبریز است

به گزارش شهریار، پرویز هادی در نشستی که در سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز برگزار شد، اظهار کرد: کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز، همه توان و همت خود را در راستای حل مشکلات و مسائل این سازمان به کار خواهد گرفت.

احد صادقی، عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این جلسه، افزود: شورای ششم همیشه سعی در برداشتن قدم‌های عملیاتی دارد و از اقدامات زیرساختی حمایت و استقبال می‌کند. سازمان مدیریت پسماند نیز در خصوص کنترل و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب عملکرد مناسبی دارد.

صادقی خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز باید در بحث نظارت بر پیمان‌های خدمات شهری، به سمت نظارت‌های پیشرفته و تکنولوژی‌محور پیش رود.

جواد صدیقی، معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز نیز در این نشست در مورد سگ‌های بلاصاحب، اظهار کرد: یکی از معضلات اداره شهر، سگ‌های بلاصاحب است که ما سعی داریم این مشکل را به صورت زیرساختی حل کنیم تا جمعیت این سگ‌ها کنترل شود و از تهدید به وجود آمده، فرصتی مناسب به دست بیاوریم.

حبیبه هراتی سرپرست سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز نیز در این جلسه گزارشی از پیشرفت پروژه مرکز دفن مهندسی و بهداشتی ارائه داد و در خصوص نخاله‌گاه‌های تبریز بیان کرد: در حال حاضر از چهار نخاله‌گاه موجود، دو مورد در حال استفاده است و دو مورد دیگر نیز در روزهای آینده و پس از احداث مسیرهای دسترسی، قابل استفاده خواهد بود.

هراتی خاطرنشان کرد: ما در سازمان مدیریت پسماند با برنامه‌ای مدون و فشرده در راستای پیشبرد اهداف سازمانی و ساخت آرمانشهر تبریز تلاش می‌کنیم و از شورای اسلامی شهر تبریز و کمیسیون خدمات شهری، انتظار حمایت‌های مضاعف داریم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات