دیدار رئیس شورای اسلامی شهر، اعضای شورا و شهردار منطقه ۱ با خانواده مرحوم محمدرضا مختاری کارگر فضای سبز منطقه ۱

دیدار رئیس شورای اسلامی شهر، اعضای شورا و شهردار منطقه ۱ با خانواده مرحوم محمدرضا مختاری کارگر فضای سبز منطقه ۱

به گزارش شهریار، حجت‌الاسلام رسول برگی رئیس شورای شهر، حمید شاهوردی شهردار منطقه ۱، یاسین بجانی و روح الله دهقان‌نژاد دو تن از اعضای شورای شهر با حضور در منزل کارگر جانباخته فضای سبز منطقه ۱، ضایعه درگذشت وی را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفتند.

در این دیدار رئیس شورای اسلامی شهر گفت: سربلندی و افتخار تبریز در حوزه فضای سبز، مرهون تلاش کارگران عزیز، زحمت‌کش و صادقی است که در راه خدمت به مردم، جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند.

وی تاکید کرد: تمام کارگران عزیزی که هر روز با نیت خدمت به مردم و شهر در محل کار خود حاضر می‌شوند و گاهی جان خود را در این راه از دست می‌دهند، بدون شک در دنیای باقی، جایگاهی والا و ارزشمند خواهند داشت.

رئیس شورای شهر تبریز با اشاره به الزام پیمانکاران مبنی بر رعایت مسائل ایمنی، یادآور شد: همواره تاکید کرده‌ایم که پیمانکاران مسائل ایمنی را رعایت کنند و در این راستا به دنبال ایجاد تمهیداتی برای پیشگیری از بروز چنین اتفاقاتی برای کارگران عزیز شهرداری هستیم که وجودشان برای ما نعمت و موجب سربلندی شهر است.

در این دیدار، شاهوردی شهردار منطقه ۱ نیز ضمن ابراز همدردی با خانواده مرحوم محمدرضا مختاری به تلاش‌های خالصانه و صادقانه این کارگر عزیز در طول خدمت خود در منطقه ۱ اشاره کرد و گفت: برای تسلی خاطر خانواده داغدار این عزیز سفر کرده، از هیچ امری فروگذار نخواهیم شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات