صدور پروانه الکترونیکی گامی به سوی شهر هوشمند

صدور پروانه الکترونیکی گامی به سوی شهر هوشمند

    صدور پروانه الکترونیکی گامی به سوی شهر هوشمند

    رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر ارائه خدمات به شهروندان با نرم‌افزار در سرای ۱۰ ارتقا یافته و هوشمند شده است و در این سامانه بر اساس قواعد و ضوابطی که وجود دارد، پاسخ‌هایی به ارباب رجوع ارائه می‌شود.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، محمد نورصالحی با اشاره به خدمات نرم افزار سرای هشت در حوزه شهرسازی، اظهار کرد: سرا، نرم‌افزای است که خدمات شهرسازی را به شکل الکترونیکی انجام می‌دهد، این نرم افزار از سال‌ها قبل با سرای هشت شهرداری اصفهان کار می‌کرد و اقدامات و خدمات شهرسازی به شکل الکترونیکی و حضوری انجام می‌شد.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر ارائه خدمات به شهروندان با نرم افزار در سرای ۱۰ ارتقا یافته است و در مسیر رسیدن به شهر هوشمند گام موثری خواهد بود، ادامه داد: تفاوت سرای هشت با سرای ۱۰ این است که در سرای ۱۰ به نوعی نرم‌افزار برای ارائه خدمات به شهروندان هوشمند شده و در سرای ۱۰ کیفیت خدمات ارائه شده بهبود یافته است و معضلاتی که در سرای هشت برای شهروندان وجود داشت، در این نرم‌افزار رفع شده است.

    رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در واقع در سرای ۱۰، نرم‌افزار بر اساس قواعد و ضوابطی که وجود دارد پاسخ‌هایی را به ارباب رجوع می‌دهد، این پاسخ‌ها از نوع کاربری است تا شهروند از ظرفیت‌های پلاک ساختمانی خود اطلاع یابد.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات