تدوین برنامه‌ای جامع برای اتمام خط ۱ قطار شهری/ بهره‌برداری از فاز اول خط ۲ تا دو سال آینده

تدوین برنامه‌ای جامع برای اتمام خط ۱ قطار شهری/ بهره‌برداری از فاز اول خط ۲ تا دو سال آینده

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار ظهر امروز در بازدید از فاز ۳ خط ۱ قطار شهری تبریز، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان مترو در عمق زمین اظهار کرد: خط ۱ قطار شهری تبریز در مراحل نهایی عملیات اجرایی قرار دارد و برنامه شهرداری تبریز تعیین برآورد دقیقی از عملیات اجرایی و تعیین روزشمار برای تحویل ایستگاه‌های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ است.

وی افزود: تا پایان ماه جاری برنامه ریزی دقیق و منظمی با استانداردهای لازم به لحاظ فنی، برای اتمام فاز ۳ آماده خواهد شد.

شهردار تبریز تصریح کرد: در رابطه با خط ۲ قطار شهری ، تملک های مورد نیاز برای ایستگاه‌ها و بازنگری طرح بهینه سازی خط ۲ امروز مورد بررسی قرار گرفته و تکالیفی به مشاور ابلاغ شد تا با بازنگری لازم در یک ماه آینده بتوانیم برنامه ریزی دقیقی برای اجرای آن داشته باشیم.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا دو سال آینده فاز ۱  خط ۲ قطار شهری تبریز را نیز تحویل شهروندان دهیم.

هوشیار خاطرنشان کرد: تکلیف ما ارائه عملکرد به شهروندان است و سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز باید هر روز گزارش عملکرد خط ۱ و خط ۲ را به صورت تصویری در اختیار مردم قرار دهد تا شهروندان نیز از نحوه انجام کار مطلع شوند.

وی یادآور شد: در رابطه با ایستگاه‌های فاز ۳ قطار شهری، جلساتی برگزار شده و امیدواریم تا آخر سال هر سه ایستگاه مورد بهره برداری قرار گیرد؛ اما در رابطه با اتمام خط ۱ ، مطالعات دقیقی باید انجام گیرد و تلاش می کنیم که تا پایان سال به توفیق مطلوب دست یابیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات